تاریخ انتشار: 1400/11/17 20:11
کد خبر: 26190

رشیدی: یزدانی چیزی از خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان کم ندارد/ بهترین خرید سپاهان، مظاهری بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد مدافع آبی‌پوشان چیزی کمتر از دو مدافع تیم ملی فوتبال ندارد و می‌توانستند از او بیشتر استفاده کنند.
رشیدی: یزدانی چیزی از خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان کم ندارد/ بهترین خرید سپاهان، مظاهری بود

درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال نسبت به چهار پنج هفته گذشته که روند رو به رشدی داشت، اُفت کرده بود. با ابتلای 14، 15 بازیکن استقلال به ویروس کرونا، مشخص بود از نظر جسمانی عقب افتاده‌اند. استقلال در بازی با هوادار 30 درصد بازی‌های قبلی‌اش بود و نمایشی معمولی داشت. یکسری از بازیکنان از جمله سیاوش یزدانی از نظر روحی در شرایط مناسبی نبودند. حرکتی که یزدانی در بازی با هوادار انجام داد، بازیکن مبتدی هم انجام نمی‌داد. مشخص است که یزدانی از نظر روحی تحت فشار قرار دارد.

وی در واکنش به انتقادهای فرهاد مجیدی از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی درباره بازی نکردن یزدانی گفت: مجیدی حق دارد به‌عنوان سرمربی از بازیکنانش دفاع کند. اسکوچیچ هم به‌عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت از یک بازیکن دفاع چپ در قلب خط دفاعی استفاده کند. عقیده‌ها با هم فرق می‌کند، ولی اسکوچیچ می‌توانست از سیاوش یزدانی آماده در خط دفاعی استفاده کند. اسکوچیچ اشتباه کرد که با وجود داشتن مدافع وسط آماده از یک دفاع چپ در قلب خط دفاعی استفاده کرد. من به مربیان تیم ملی حق می‌دهم که تصمیم‌گیرنده تیم‌شان باشند، ولی زمانی که تیمی خط دفاعی خوب داشته است و کمترین گل خورده را دارد، چرا نباید از مدافعش در تیم ملی استفاده شود؟ یزدانی چیزی از شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان کم ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد پیوستن رشید مظاهری به سپاهان گفت: بهترین خرید فصل سپاهان مظاهری بود. رشید دروازه‌بان خوبی است و حیف شد که استقلال او را از دست داد. استقلال با داشتن سه دروازه‌بان آماده می‌توانست خیلی کارها کند، ولی دیگر چنین نعمتی پیدا نمی‌شود که سه دروازه‌بان آماده داشته باشد. امیدوارم مظاهری در سپاهان موفق شود. او باتجربه و حرفه‌‌ای است و نیاز دارد از نظر روحی تقویت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra9jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توافق شجاعی با نساجی