تاریخ انتشار: 1400/11/18 00:34
کد خبر: 26181

بدهی به بیرانوند مشکل جدید پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید

باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید علاوه بر باشگاه پدیده، رضایت دروازه‌بان سابق این باشگاه را نیز جلب کند.
بدهی به بیرانوند مشکل جدید پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید

باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات اوساگونا و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بین‌المللی این باشگاه، حالا با مشکلی جدید برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مواجه شده است.

سرخپوشان که با بدهی‌های متعدد داخلی مواجه هستند، طبق آئین نامه جدید فدراسیون فوتبال باید بدهی های خود به طلبکاران داخلی را نیز پرداخت کند که در این زمینه بدهی حدود 8 میلیاردی به باشگاه پدیده (بابت رضایت نامه گل‌محمدی) و بدهی 2.5 میلیاردی به علیرضا بیرانوند از جمله مهم‌ترین چالش‌های پیش رو باشگاه پرسپولیس است.

پرسپولیس در همین راستا یا باید بدهی طلبکاران داخلی را پرداخت کنند یا با آن‌ها به توافق برسند. مشکلی که در فصل های گذشته نیز گریبان سرخپوشان را گرفته بود اما مدیران این باشگاه در آن مقطع با دادن ضمانت به کمیته وضعیت این مشکل را برای ثبت قرارداد بازیکنان حل کرده بودند. 

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش خبر از توافق با مدیران باشگاه پدیده داده بود و حالا باید دید در ماجرای بیرانوند این باشگاه با این بازیکن به توافق خواهد رسید یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdngn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محکومیت پرسپولیس تایید شد/وکیل بیرانوند: جای تخفیف وجود ندارد