تاریخ انتشار: 1400/11/18 15:14
کد خبر: 26157

حسینی: در نیم فصل چند بازیکنمان را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، این باشگاه کار دشواری برای حفظ علیرضا کوشکی داشته و در نهایت به جدایی او رضایت داده است.
حسینی: در نیم فصل چند بازیکنمان را از دست دادیم

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان بعد از ظهر روز دوشنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما شرایط خوبی تا پیش از تعطیلات داشتیم اما با شروع تعطیلات و رسیدن نیم‌فصل، چند بازیکن خود را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن خود را بفروشیم و چند بازیکن خواهان جدایی بودند. خواستیم در این مدت خوب تمرین کنیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

او ادامه داد: نگاه ما همیشه مثبت است و خواستم مشکلات را با خوب تمرین کردن برطرف کنیم و می‌خواهیم مقابل استقلال یک بازی خوب انجام دهیم. در زمان قبلی ما شرایط خوبی داشتیم اما اتفاقی بود که رخ داد. امیدوارم روز آینده دو تیم با تمام توان خود بازی کنند.

حسینی افزود: تیم استقلال الان یک بازی رسمی انجام داده است و بعد از تعطیلات در شرایط بهتری قرار دارد اما ما نزدیک ۱۷ روز است که بازی نداشتیم.

سرمربی پیکان درباره شرایط نقل و انتقالات تیمش گفت: ما مقداری مشکلات مالی داشتیم و نگه داشتن علی کوشکی سخت شده بود و تیم‌های زیادی دنبال این بازیکن بودند. ما به این انتقال نیاز داشتیم چون حقوق بازیکنان داده می‌شد. چند بازیکن دیگر هم خواهان جدایی هستند و این مساله مقداری نگران کننده است اما من فکر می‌کنم با یک برنامه منسجم بتوانیم این جابجایی‌ها را جبران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdnzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حسینی: نباید مقابل استقلال اشتباه کرد