تاریخ انتشار: 1400/11/18 23:11
کد خبر: 26132

نمره صفر برای خط حمله پرسپولیس؛ شکست ارتش یک نفره

مهدی عبدی در سوپرجام، بر خلاف مسابقات اخیر پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و تیمش هم، شوت داخل چارچوبی نزد.
نمره صفر برای خط حمله پرسپولیس؛ شکست ارتش یک نفره

 پرسپولیس برای اولین بار، در بازی سوپرجام شکست خورد و نتوانست برای پنجمین بار پیاپی قهرمان شود. پرسپولیسی‌ها پیش از این 4 قهرمانی در سوپرجام داشتند. در دو بازی نفت و تراکتور را شکست دادند، یک بار بخاطر حضور نیافتن استقلال در زمین قهرمان شدند و یک بار هم، با فتح همزمان دو جام لیگ و حذفی به این عنوان رسیدند. فولاد جواد نکونام، سرانجام توانست این روند را قطع کند. در بازی که پرسپولیسی‌ها، حتی یک شوت داخل چارچوب نداشتند و آماری عجیب، ثبت کردند.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس در سیرجان، کمی عجیب بود. بخشی از این موضوع، به غیبت مهدی ترابی مربوط می‌شد. یحیی گل‌محمدی در خط حمله هم، دست کاملا بسته‌ای داشت. مهدی عبدی، مدت‌هاست تنها مهاجم آماده تیم او محسوب می‌شود. عیسی آل‌کثیر مصدوم شده و حامد پاکدل، در این بازی یک بار دیگر نشان داد کاملا از آمادگی فاصله دارد. عبدی که دو بازی قبلی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی ستاره تیمش بود، در سوپرجام نمایش خوبی نداشت و گل‌محمدی هم، نمی‌توانست بازیکنی به جای او وارد زمین کند. پاکدل بعد از بازی ضعیفش، دقیقه 70 از زمین بیرون رفت اما عبدی، تا دقیقه نود به عنوان تک مهاجم در زمین باقی ماند. گل‌محمدی برای کمک به او، مجبور شد بازیکنان غیر تخصصی تیمش مثل علیرضا ابراهیمی را به خط حمله نزدیک کند. عبدی ناآماده، دقیقه 85 در شرایط تک به تک، حتی نتوانست به سمت دروازه حریف شوت بزند.

 

شکست در سوپرجام علاوه بر از دست دادن فرصت یک قهرمانی دیگر، هشداری جدی برای ادامه فصل پرسپولیس بود. تیمی که در خط حمله، فقط به عبدی 23 ساله متکی است و در صورت ناآمادگی او، هیچ گزینه‌ای برای تغییر شرایط مسابقه در اختیار ندارد. تا حدی که علیرضا ابراهیمی مدافع، امید یحیی برای باز کردن گره بازی باشد. پنجره بسته، قرارداد داشتن ستاره‌های سایر تیم‌ها و قیمت بالای بازیکنان خارجی، فعلا باعث شده پرسپولیس نتواند در نیم فصل خط حمله تیمش را تقویت کند. بازگشت آل‌کثیر هم، مشخص نیست تا چه زمانی پرسپولیسی‌ها را منتظر بگذارد. مدیران پرسپولیس، در روزهای آینده برای برآورده کردن توقع گل‌محمدی  هواداران باشگاه، کار سختی خواهند داشت. آن‌ها باید یک بار دیگر، قفل پنجره نقل و انتقالات‌شان را بردارند و سپس، یک مهاجم بزرگ در روزهای اندک باقی مانده از نقل و انتقالات به خدمت بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eklp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تمرین هِدزنی عبدی با همسر (عکس)