تاریخ انتشار: 1400/11/19 03:18
کد خبر: 26127

حاجی‌پور: فولاد به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود/ نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت

بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که در 20 دقیقه پایانی سوپرجام اصلاً فوتبالی ندیدیم، گفت: در این بازی حساس نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت و تمام هم و غمش پیروزی در سوپرجام بود و به نظرم او عملکرد خوبی داشت.
حاجی‌پور: فولاد به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود/ نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت

افشین حاجی پور با تبریک قهرمانی فولاد در سوپرجام به مردم خوزستان و مجموعه این باشگاه، اظهار کرد: مشخص بود که فولاد با برنامه در زمین حاضر شده بود و به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود. فولاد در شروع بازی خیمه سنگینی در نیمه پرسپولیس زده بود و این در نوع خود بسیار جالب بود که بعد از چندین وقت تیمی پیدا می‌شود و از ابتدای بازی به پرسپولیس فشار بیاورد.

او ادامه داد: بعد از این که فولاد پرس سنگینی در نیمه پرسپولیس داشت، توانست با ارسال و حرکت‌های خوب در عمق و فشارهایی که به پرسپولیس وارد می کرد به گل اول برسد. همیشه پنج دقیقه بعد از گل خیلی مهم است زیرا تیمی که گل خورده فشار می‌آورد تا گل بزند و تیمی هم که گل به ثمر رسانده تلاش می‌کند از گل خود محافظت کند و طبیعی بود که فولاد کم کم بعد از گلی که به ثمر رساند، به عقب بنشیند که در همین دقایق نیز پرسپولیس توانست صاحب موقعیت‌هایی برای گلزنی شود که یک گل هم به ثمر رساند ولی آفساید اعلام شد.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: پرسپولیس خیلی به فولاد فشار آورد و همان بازی همیشگی را داشت اما تنها چیزی که خیلی به چشم می‌آمد نبود ترابی بود. به نظر من نقطه اتصال خط هافبک به خط حمله پرسپولیس ترابی بود که با حضورش خط دفاع هر تیمی را ویران می‌کرد که امروز با نبود این بازیکن به تیم پرسپولیس خیلی ضرر وارد شد و اگر ترابی در زمین بود مطمئنا بازی به صورت دیگری بود. پرسپولیس تیم قابل احترامی است و نفرات خوبی دارد و به نظرم با مثبت شدن تست کرونای ترابی از نظر روحی افت کردند و مثل همیشه مدیریت لازم را از آن‌ها درون زمین ندیدم.

وی ادامه داد: فولاد در نیمه دوم نیز طبق دستورات تاتکتیکی نکونام پیش رفت و شروع به پرس و حمله داشت و دائماً توپ‌هایی را به سمت دروازه پرسپولیس ارسال می‌کردند و به نظرم نیمه دوم را فوق‌العاده طوفانی شروع کرد که البته پرسپولیس با تجربه‌ای که داشت توانست بازی را مدیریت کند و کم کم فولاد را به عقب بکشاند. البته بعد از 10 دقیقه از گذشت نیمه دوم به نظرم پرسپولیس به فولاد فشار آورد و چندین موقعیت خلق کرد که نتوانستند از آن ها بهره ببرند.

حاجی‌پور بیان کرد: از دقیقه 55 نیز فولاد توانست مجدداً به پرسپولیس فشار بیاورد تا جایی که مهدی شیری با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و طبیعی بود که فولاد باز هم به حریف فشار بیاورد و حتی فشارها به حدی بود که حسینی با آن همه تجربه نیز کارت زرد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم در 20 دقیقه پایانی بازی اصلاً فوتبالی ندیدیم. اما من فکر می‌کنم در این بازی حساس نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت و تمام هم و غمش پیروزی در سوپرجام بود و به نظرم او عملکرد خوبی داشت. این برد در ادامه راه می‌تواند به فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. زمانی که نکونام از هفته چهارم به بعد مجددا به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد، می‌دانستم که با آمدن او مجدداً فولاد به همان فولادی تبدیل می شود که هر رقیبی که در اهواز مقابل آن قرار می‌گیرد از آن ترس داشته باشد. به نظر من فولاد کم کم دارد خود را پیدا می‌کند. این تیم نفرات جدیدی جذب کرده است که به آن‌ها نیاز داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488yrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالی نیمکت‌نشین فولاد به سمت نیمکت پرسپولیس و درگیری هواداران دو تیم