تاریخ انتشار: 1400/11/23 02:00
کد خبر: 26004

درویش: حاضر بودیم برای فسخ رضاییان دلار بدهیم

رضا درویش می‌گوید باوجود کنار گذاشتن رضاییان توسط الدحیل، آنها تمایلی به فسخ قرارداد با او نداشتند.
درویش: حاضر بودیم برای فسخ رضاییان دلار بدهیم

 مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب رضاییان گفت: اینطور که من شنیدم آقای رضاییان بسیار علاقمند بودند که در پرسپولیس باشند. پرسپولیسی هستند و بسیار به این تیم علاقمند هستند. نزدیک به ۱۵ روز است که بیش از ۱۰ مکاتبه از سوی باشگاه با باشگاه الدحیل انجام شده است. هر بار یک مطلب را خواستند؛ یک بار این بحث که ما باید تعهد مالی داشته باشیم و پولی به آن باشگاه پبردازیم که گفتیم چشم، می‌پردازیم. بعد از آن گفتند مبلغ را زیاد کنید گفتیم چشم.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته مدیربرنامه ایشان آخرین مبلغ را به ما گفت که باز هم ما تعهد کردیم و ایمیلی به باشگاه فرستادیم که ما nصد دلار حاضریم پرداخت کنیم جهت فسخ قرارداد ایشان بتواند به تیم محبوبش بپیوندد و طرفداران پر و پا قرص پرسپولیس هم خواهان به خدمت گرفتن ایشان بودند بتوانند ایشان را داشته باشند ولی ساعت ۱۲:۳۰ دیشب من با مدیربرنامه ایشان در قطر صحبت کردم و گفتند قرار است ساعت ۲-۳ بعد از ظهر اطلاع بدهند. ساعت ۳ امروز تماس گرفتند که باشگاه الدحیل با وجود اینکه ایشان را از لیست کنار گذاشته‌اند اما تحت هیچ شرایطی حاضر به فسخ قرارداد ایشان نیستند.

او در پاسخ به انتقادات هواداران پرسپولیس اظهار داشت: شما به من بگویید من بعنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه کاری باید انجام می‌دادم که در آن کوتاهی صورت گرفته باشد؟ ضمن اینکه ایشان هم بسیار علاقمند به پیوستن به پرسپولیس بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399zgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درویش: مشکلات را برای آسایش گل‌محمدی مرتفع می‌کنیم/ پنجره پرسپولیس دوشنبه باز می‌شود