تاریخ انتشار: 1400/11/23 02:08
برای او و ایجنتش بلیت هم گرفتیم اما...
کد خبر: 26003

مدیرعامل پرسپولیس و توافق نافرجام با یک برزیلی

درویش می‌گوید باشگاه پرتغالی رقم 500 هزار دلاری رضایت نامه را به صورت یکجا می‌خواست.
مدیرعامل پرسپولیس و توافق نافرجام با یک برزیلی

 رضا درویش در مورد بازیکن برزیلی مدنظر پرسپولیس اظهار داشت: تا ساعت ۴ صبح امروز با آقای گل‌محمدی پیرامون یک بازیکن مکاتبات انجام می‌شد و ایمیل زده می‌شد و چگونگی درخواست بازیکن را تحلیل می‌کردیم که چگونه پولش را بدهیم و چه کاری انجام بدهیم. ۳:۳۰ صبح اوکی را از بازیکن برزیلی که در پرتغال است را گرفتیم. ساعت ۱۲ اعلام کردند که این بازیکن و ایجنت او و یک همراه بلیت بگیریم. ساعت ۱۲:۳۰ با تلاش دوستان و درحالیکه پول هم نداشتیم، بلیت گرفتیم و حدود ۱۰۰ میلیون تومان هم پول بلیت شده بود.

مدیرعامل سرخپوشان با اشاره به درخواست باشگاه پرتغالی عنوان کرد: ساعت ۴:۳۷ باشگاه ایشان ایمیل زده که شما باید تا فردا صبح ۵۰۰ هزار دلار برای آزاد کردن ایشان به باشگاه ما پول بدهید. به همکار بین‌الملل‌مان گفتم از ایشان سوال کنید مگر نمی‌دانید شنبه و یکشنبه همه دنیا تعطیل هستند؟ فرض کنید من پول در جیبم دارم، چطور منتقل کنم؟ ضمن اینکه شما در مکاتبات قبلی این را نگفتید‌ اول گفتند ۱۰۰ هزار دلار، ۱۵۰ هزار دلار، ۲۰۰ دلار و وقتی فهمیدند ما احتیاج داریم گفتند ۲۵۰ هزار دلار که گفتیم چشم پرداخت می‌کنیم اما ده روز پس از بستن قرارداد.

او با اشاره به تلاش باشگاه برای جذب این بازیکن گفت: به جهت اینکه تیم در پست فوروارد مشکل دارد آخر گفتیم ما این پول را در دو قسط به شما پرداخت کنیم؛ فردا که بانک تعطیل است و روز آخر نقل و انتقالات ماست. گفتند نه ما فقط فردا صبح می‌توانیم این پول را از شما قبول کنیم و در صورتیکه این پول را ندهید، انتقال انجام نمی‌شود. این مبلغ جدا از چند صد هزار دلار پول بازیکن بود اما فقط برای انتقال این مبلغ را می‌خواستند. شما به من راه نشان بدهید که ما چه کاری می‌توانستیم برای جذب این بازیکن انجام بدهیم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488ylm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درویش: مشکلات را برای آسایش گل‌محمدی مرتفع می‌کنیم/ پنجره پرسپولیس دوشنبه باز می‌شود