تاریخ انتشار: 1400/11/23 22:40
کد خبر: 25958

اختصاصی/ استقلال - ذوب‌آهن/ تارتار برای انتقام می آید و مجیدی برای حفظ صدر جدول

مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر از شنبه، ۲۳ بهمن استارت می خورد که در یکی از حساس ترین بازی ها استقلال میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. البته‌ این مسابقه یکشنبه برگزار می شود که شاگردان فرهاد مجیدی باید به مصاف شاگردان مهدی تارتار بروند.
اختصاصی/ استقلال - ذوب‌آهن/ تارتار برای انتقام می آید و مجیدی برای حفظ صدر جدول

دیدار رفت دو تیم با پیروزی دو بر صفر استقلال همراه شد که در این بازی کوین یامگا ستاره زمین بود و توانست در همان اولین حضورش هر دو گل تمیمش را به ثمر برساند و ستاره میدان شود. او از همان اول نشان‌ داد بازیکن بزرگی است و تا الان هم توانسته گل های حساسی را به ثمر برساند.

حال در نیم فصل‌ دوم استقلال برای حفظ صدر جدول پا به میدان مسابقه می گذارد و ذوب‌آهن نیز برای گرفتن انتقام شکست و البته‌ فرار از منطقه خطر وارد میدان خواهد شد. شاگردان مهدی تارتار در نیم فصل اول پرفراز و نشیب ظاهر شدند و همین باعث شد نتایج مورد دلخواه هواداران و باشگاه را به دست نیاورند. 

در سوی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی کماکان بدون شکست پیش می روند و برای اینکه صدر جدول را حفظ کنند، راهی جز شکست حریف اصفهانی ندارند. حریفی که در نیم فصل دوم تغییرات هم داشته و با چند بازیکن جدید به مصاف استقلال می آید. البته استقلال نیز دو بازیکن جدید به خدمت گرفته که احتمالا در همین بازی از آنها رونمایی خواهد کرد. ناگفته نماند، تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان نیز نیم‌ نگاهی به همین بازی دارند که متوقف شدن صدرنشین جدول سایر تیم های مدعی را خوشحال خواهد کرد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5q5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب‌آهن خوراک خارجی های استقلال!