تاریخ انتشار: 1400/11/24 15:52
کد خبر: 25925

شرایط ورودی های جدید استقلال برای رقابت های لیگ برتر

لشکر آبی با آمانوف و حردانی کامل تر خواهد بود
شرایط ورودی های جدید استقلال برای رقابت های لیگ برتر

موضوع حضور صالح حردانی و عزیزبک آمانوف دو بازیکن جدید استقلال در دیدار امروز برابر ذوب آهن، به سوژه روز گذشته فوتبال ایران تبدیل شد. جایی که فرشید باقری بازیکن سابق آبی ها با حکمی که علیه این باشگاه داشت، مانعی در راه ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم شد.

روز گذشته عنوان شد که فرشید باقری با حکمی که علیه استقلال گرفته، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها شده و به همین دلیل حردانی و آمانوف قادر به همراهی تیمشان در بازی امروز نیستند.

اما پس از ساعاتی، جمشید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال از صدور مجوز موقت برای تیم های بدهکار خبر داد. جایی که تیم های لیگ برتری مجاز به ثبت قرارداد حداکثر 2 بازیکن جدید خود هستند منوط بر اینکه در مدت زمان خاص و تعیین شده ای، بدهی های خود را پرداخت کنند.

با وجود این مسئله، اما شب گذشته یکبار دیگر در فضای مجازی اخباری مبنی بر غیرمجاز بودن نقل و انتقالات استقلال منتشر و باعث نگرانی هواداران این تیم شد. حالا فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در صفحه اینستاگرام شخصی خود و در پاسخ به سوال یکی از هواداران، از صدور کارت بازی حردانی و آمانوف خبر داده و اینکه آنها مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36eyqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست شرکت ذوب آهن:در صورت شکست استقلال،اعضای تیم پاداش می‌گیرند