تاریخ انتشار: 1400/11/24 18:25
کد خبر: 25917

چرا مجیدی زیر حرف خودش زد؟ / نظر کدام فرهاد درست تر است؟

نقطه نظرات سرمربی تیم استقلال نسبت به دو سال پیش در همین ایام ۱۰۰% تغییر پیدا کرده است.
چرا مجیدی زیر حرف خودش زد؟ / نظر کدام فرهاد درست تر است؟

فرهاد مجیدی در سال ۱۳۹۸ و زمانی که جایگزین آندره‌آ استراماچونی شده بود استراتژی‌هایی برای خودش داشت که با فلسفه امروزی فوتبالش زمین تا آسمان متفاوت است.

فرهاد مجیدی در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ در نشست خبری پیش از دربی برگشت مقابل پرسپولیس این جمله را به زبان آورد: "اصلا برایم مهم نیست چند گل می‌خوریم مهم این است که دو برابر گل‌های خورده گل می زنیم. فردا هم چنین تیمی خواهیم داشت و برای بردن وارد زمین می شویم".

بررسی صحبتهای فرهاد مجیدی که این صحبت‌ها را در آن زمان مطرح کرد حالا پس از ۲ سال مشخص می کند او با کسب تجارب بیشتر فلسفه فوتبالی اش را زمین تا آسمان با آن روزها متفاوت کرده است. حالا فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن می گوید: "درباره مسائل فنی باید بگویم ۱۶ هفته است شکست نخورده ایم. از اینکه تیمم گل نمی‌خورد بیشتر خوشحال می‌شوم تا اینکه تیمم ۵ گل بزند". این صحبت‌ها در تاریخ بیست و سوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ مطرح شده یعنی تقریباً دو سال پس از صحبت‌های قبلی و مشخص می کند سرمربی استقلال به این باور رسیده که چرا کارشناسان فوتبالی در آن روزها در همین خصوص با اختلاف نظر داشتند. روزهایی که استقلال خوب گل می‌زد و در نقطه مقابل راحت هم گل می خورد.

فصل‌هایی که فرهاد مجیدی به جای وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی و محمود فکری هدایت استقلال را در دست گرفت اما به رغم ارائه فوتبال زیبا و چشم نواز هرگز دستش به هیچ یک از جام های حذفی و لیگ برتری نرسید.

اما فرهاد مجیدی فصل بیست و یکم را با استراتژی متفاوتی استارت زد تا به نقطه ای برسد که می گوید دوست دارد تیمش گل نخورد تا این که ۵ گل بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qamv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه دیدار استقلال - پرسپولیس|جنب و‌ جوش مجیدی در کنار خط و تذکر دوباره رفعتی/ جایگاه خبرنگاران در اختیار افراد متفرقه!