تاریخ انتشار: 1400/11/24 19:34
کد خبر: 25913

نیمه اول پرگل برای تقابل پرسپولیس و نساجی با لباس های عجیب

نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران با فرو ریختن دروازه هر دو تیم همراه بود.
نیمه اول پرگل برای تقابل پرسپولیس و نساجی با لباس های عجیب

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال آغاز شد که با پیروزی دو بر یک پرسپولیس همراه بود.

این دیدار در حالی برگزار شد که عدم آماده سازی ورزشگاه محل برگزاری بازی‌های نساجی در قائمشهر باعث شد تا ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان دو تیم باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود مصدومیت سیامک نعمتی و امید عالیشاه و ابتلای مهدی ترابی به کرونا چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیم خود نداشت. سرمربی پرسپولیس که مهدی شیری را از لیست این تیم برای نیم فصل دوم نیز کنار گذاشت تا به فولاد خوزستان برود در تقابل با نساجی تصمیم به نیمکت نشینی سید جلال حسینی گرفت تا بازوبند کاپیتانی روی بازوی کمال کامیابی نیا بسته شود.

کاپیتان سرخپوشان در این دیدار توانست خیلی زود روی سانتر وحید امیری در دقیقه ۳ گل اول بازی را از زاویه بسته وارد دروازه علیرضا حقیقی کند.

نساجی که در شوک خوردن گل اول بود روی بازی درخشان وحید امیری و نفوذ این بازیکن گل دوم را در دقیقه ۸ از سوی هافبک تیم ملی ایران و اشتباه محرز علیرضا حقیقی به ثمر رساند تا سرخ‌ها شروعی طوفانی داشته باشند.

پس از این گل نساجی مازندران بازی را در اختیار گرفت تا بتواند یکی از گل‌های خورده را روی پاس عرضی رضا جعفری به کریم اسلامی در دقیقه ۱۶ جبران کند.

حملات نساجی پس از این گل نیز ادامه داشت تا دروازه حامد لک دو بار دیگر توسط جعفری و اسلامی تهدید شود اما علی نعمتی مدافع میانی سرخ‌ها مانع از باز شدن دوباره دروازه لک در نیمه اول شد.

ساکت الهامی که همچون بازیکنانش از دریافت دو گل در دقایق ابتدایی شوکه بود تصمیم گرفت مهرداد عبدی را در دقیقه ۱۷ از زمین مسابقه خارج کند تا حسن نجفی جای او را بگیرد.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس نیز در آخرین دقیقه بازی در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت اما ضشوت محکم خود را به تیر افقی دروازه نساجی کوبید تا نتواند خیال تیمش را در پایان ۴۵ دقیقه راحت کند.

نکته جالب توجه در این دیدار ترکیب رنگ البسه هر دو تیم بود. سرخ‌ها با پیراهن مشکی و شورت ورزشی قرمز مقابل نساجی که دقیقا بر عکس آنها لباس پوشید بود به میدان رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8gkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعتراض باشگاه نساجی به حضور تماشاگران پرسپولیس و تأخیر در آغاز بازی/ مطهری اجازه حضور روی نیمکت را پیدا نکرد