تاریخ انتشار: 1400/11/25 14:42
کد خبر: 25875

تارتار:مجیدی برای بزرگ شدن خیلی کار دارد/ صحبت های او در شخصیت یک مربی مدعی نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نسبت به صحبت‌های سرمربی استقلال واکنش نشان داد.
 تارتار:مجیدی برای بزرگ شدن خیلی کار دارد/ صحبت های او در شخصیت یک مربی مدعی نیست

مهدی تارتار در مورد بازی شب گذشته ذوب آهن مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم. استقلال از اول فصل باختی نداشته و بهترین خط حمله و دفاع را دارد. با اینحال از نظر کیفیت بازی بهتر از حریف بودیم.

وی افزود: آن‌ها با تجربه‌تر و حرفه‌ای تر بودند و توانستند برنده شوند اما با این بازی که از بچه‌ها دیدم، اگر همین روند را ادامه بدهند از نظر نتیجه‌گیری شرایط خیلی بهتری پیدا می‌کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه آیا جدایی برخی بازیکنان تاثیر گذار بوده یا تیم به راه خودش ادامه می‌هد، گفت: سعی کردیم بازیکنانی را حفظ کنیم که دلشان با ما است. همچنین بازیکنانی جذب کردیم که با تفکرات ما آشنایی دارند. تیم، دیروز نشان داد این تغییرات خوب بوده و این مساله به نوع بازی ما خیلی کمک کرد.

تارتار در واکنش به پاسخ فرهاد مجیدی به مالکیت بهتر ذوب‌آهن که اعلام کرد می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند، گفت: من همیشه سعی کردم به همکارانم احترام بگذارم. حتی بعد از بازی هم به آن‌ها تبریک گفتم. واقعیت این بود که مالکانه تر از استقلال بازی کردیم. آمار می‌گوید کیفیت بهتری نسبت به حریف داشتیم. فرهاد مجیدی برای بزرگ شدن خیلی کار دارد. صحبت‌های او اصلا در شان و شخصیت یک مربی مدعی نیست. او باید خیلی روی خودش کار کند. آن زمان که ما در بزرگسالان بهمن بازی می‌کردیم، مجیدی در پایه‌های این باشگاه بود. مجیدی باید خیلی روی خودش کار کند تا مربی بهتری شود.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد روند این تیم و اینکه آیا به رتبه تک رقمی می‌رسند، اظهار داشت: متاسفانه بین ما و تیم‌های بالاتر فاصله ایجاد شده، البته به جز نساجی که به ما نزدیک است. باید این فاصله را جبران کنیم. کارمان سخت است ولی نهایت تلاشمان را می کنیم که در پایان فصل جایگاه آبرومندانه‌ای به دست بیاوریم.

وی در خصوص بازی این هفته مقابل پیکان گفت: محکوم به برد هستیم. در چند بازی گذشته خوب امتیاز نگرفتیم اما اگر بچه‌ها همین روندی که مقابل استقلال داشتند را ادامه بدهند و با همین انگیزه و کیفیت بازی کنند، برد در این بازی دور از دسترس نیست. هرچند که پیکان امسال هم مانند سال گذشته، روند خوبی دارد و کارمان سخت است.

تارتار در مورد دیدار با رئیس جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن عنوان کرد: از او (ایرج رخصتی) تشکر می‌کنم که پیش از بازی به تمرین تیم آمد و باعث دلگرمی بچه‌ها شد. همه اعضای تیم از نظر روحی انگیزه گرفتند. او نشان داد که به فوتبال و ورزش علاقه‌مند است. من با حضور رخصتی، آینده خوبی را برای ذوب‌آهن می‌بینم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488pgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ذوب آهن: قبل از بازی با پیکان تماس‌هایی با بازیکنان تیمم گرفته‌اند