تاریخ انتشار: 1400/11/26 00:50
برای اولین بار در بین باشگاه‌های ورزشی کشور؛
کد خبر: 25840

اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 توسط باشگاه سپاهان

پس از اینکه باشگاه سپاهان در دهه هشتاد بعنوان اولین باشگاه ایرانی موفق به اخذ استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ورژن 2000 گردید، اکنون مجددا برای اولین بار در کشور باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در بین باشگاه‌های ایرانی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 شد.
اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 توسط باشگاه سپاهان

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: این باشگاه از دهه هشتاد تا کنون پیشگام استقرار استانداردهای مدیریتی بوده است و سعی نموده با تبیین ابعاد مختلف این موضوع در همه حوزه‌ها از جمله حوزه‌های ورزش قهرمانی ،ورزش همگانی و کارگری، بازاریابی و تامین منابع مالی، زیرساخت‌های ورزشی، نظامات اداری و انسانی، آموزش و تعالی سازمانی، IT  و ... نسبت به تعیین استراتژی‌ها و اقدامات مناسب اهتمام بورزد.

 

محمد جازان مدیر توسعه و فناوری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص این موفقیت مهم گفت: استفاده از استانداردهای مدیریتی جهت حفظ یکپارچگی و نظام‌مندی در اجرای رویکردهای سازمان از سیاست‌های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از ابتدا تاکنون بوده است.

وی افزود: ممیزی خارجی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت2015-ISO9001 در قالب یک تیم سه نفره از شرکت SGS سویئس به مدت 8 نفر- روز از 23 تا 25 بهمن ماه سال 1400 انجام شد و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان موفق شد برای اولین بار در بین همه باشگاه‌های ورزشی کشور گواهی تأیید استقرار این استاندارد را اخذ نماید.

علی کیانی مشاور باشگاه در استقرار استانداردهای مدیریتی گفت: استقرار استاندارد مدیریت کیفیت اولین گام در مسیر تعالی است و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان میبایست همه اقدامات و اهداف کلان خود را در مسیر افزایش رضایت کلیه ذینفعان خود جهت دهی نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5llo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورتو با باشگاه سپاهان در قرارداد خواهر خواندگی می باشد