تاریخ انتشار: 1400/11/26 01:06
کد خبر: 25839

رضاییان، عامل آنفالو کردن پیج پرسپولیس توسط بازیکنان؟

بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک، پیج رسمی این باشگاه در اینستاگرام را آنفالو کردند.
رضاییان، عامل آنفالو کردن پیج پرسپولیس توسط بازیکنان؟

در حالی که شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر  با نتیجه ۳ بر یک از سد نساجی مازندران بگذرد و همچنان خودش را در رده دوم جدول رده بندی در و در فاصله سه امتیازی استقلال صدرنشین حفظ بکند اما امروز اتفاق عجیبی رخ داد.

امروز تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در اقدامی عجیب و البته مشترک پیج رسمی این باشگاه را در اینستاگرام آنفالو کردند. سیدجلال حسینی، سعید آقایی، حامد لک علی نعمتی، علی شجاعی، مهدی عبدی، احسان پهلوان و فرشاد فرجی بازیکنانی بودند که امروز پیج رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کردند. وقتی سیدجلال حسینی اقدام به آنفالوی پیج باشگاه می‌کند حتما اتفاقی افتاده که بقیه بازیکنان هم پشت سر او چنین کاری را انجام می‌دهند. در این خصوص چند فرضیه مطرح شده که هرکدام می تواند به نوعی عامل این اتفاق باشد.

در این باره شنیدیم دلیل این موضوع با بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بی ارتباط نیست. صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس عکس بازگشت رامین رضاییان به پرپسولیس را پست کرد اما هیچ کدام از بازیکنان این پست را لایک نکردند! مشخص بود که بازگشت رضاییان در پرسپولیس تنش‌ زا خواهد شد و احتمالا در روزهای آینده تبعات بیشتری هم از این اتفاق خواهیم شنید.

البته موضوع دیگر به مهدی شیری برمی‌گردد. بازیکنان پرسپولیس از نحوه جدایی او و همچنین رفتاری که باشگاه پرسپولیس در این خصوص داشته گلایه دارند. بازیکنان پرسپولیس معتقد هستند صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس حداقل می‌توانست یک پست خداحافظی برای شیری منتشر کند که این کار را انجام نداد!

دیگر موردی که آن هم می تواند عامل این اعتراض دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس باشد، مشکلات مالی باشگاه است. گویا با وجود وعده های فراوان و البته واریزی های پراکنده، بازیکنان پرسپولیس هنوز دریافتی قابل توجهی از باشگاه نداشته اند و این موضوع به شدت باعث ناراحتی آنها شده است. به خصوص که قرار بود پس از بازگشت یحیی گل محمدی از استعفا، مدیریت به بازیکنان پرداختی قابل توجهی داشته باشد و یکی از شروط اصلی یحیی هم برای بازگشت همین بود اما چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oakkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراسم معارفه یحیی گل‌محمدی درغیاب پیروانی و فنایی انجام شد