تاریخ انتشار: 1400/11/27 22:36
پنجره نقل و انتقالات زمستانی از نگاه حسین فرکی
کد خبر: 25749

دست پُر مجیدی ، نیاز پرسپولیس به تازه نفس ها

پرونده نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری بسته شد و تیم‌هایی که احساس می‌کردند نیاز به جذب بازیکن دارند، خریدهای خود را انجام دادند.
دست پُر مجیدی ، نیاز پرسپولیس به تازه نفس ها
در این میان استقلال بیشترین خروجی را در بین باشگاه‌های لیگ برتر داشت و تیم گل‌گهر با یک ورودی و یک خروجی کمترین سهم را در بازار نقل و انتقالات از آن خود کرد. در خصوص ورودی و خروجی تیم‌ها با حسین فرکی کارشناس فوتبال که خودش سالیان سال در لیگ برتر مربیگری کرده همکلام شدیم. فرکی هم بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را این‌طور واکاوی کرد.
 
 استقلال: با توجه به خروجی‌های استقلال که به نظر می‌رسد نسبت به تمام تیم‌های دیگر زیادتر است، حتماً مجیدی آن قدر دستش از نظر بازیکن باز بوده که با این تعداد خروجی موافقت کرده است و تنها دو بازیکن جذب کرده، اما در میان بازیکنانی که از این تیم رفتند، بیشتر می‌توان روی نام امین قاسمی‌نژاد زوم کرد که کاملاً احساسی به استقلال آمد و چون نیم‌فصل ناموفقی داشت، از این تیم رفت. هر باشگاهی بهتر است دقت کند و موقع جذب بازیکن فردی را جذب نکند که احساسی می‌آید.
 
پرسپولیس: در ابتدای فصل جدا شدن چند بازیکن از تیم پرسپولیس به این تیم ضربه زد و امتیازات زیادی را از دست داد و مثل فصول گذشته نتوانست به خوبی امتیاز جمع کند، اما در نیم‌فصل دوم به نظر می‌رسد براساس نیازش بازیکن گرفته، هر چند در مورد این تیم باید بگویم که بیش از هر پستی در پست مهاجم نیاز به بازیکن داشت. با توجه به جدایی مغانلو و مصدومیت آل‌کثیر به نظر می‌رسد که پرسپولیس نیاز به مهاجم جدید داشت. هر چند که به نظر می‌رسد در فصل نقل و انتقالات در جذب بازیکن بد عمل نکرده است.
 
تراکتور: جذب کیانی برای تیم تراکتور لازم بود و این بازیکن می‌تواند در ادامه به این تیم کمک کند اما بازیکنی مثل واسعی که نتوانست در تیم تراکتور چندان در نیم‌فصل اول موفق باشد، چه بهتر که جدا شد. شاید در تیم دیگری بتواند براساس توانایی که دارد بهتر عمل کند. هر چند که در نگاه کلی من فکر می‌کنم ورودی و خروجی‌ها در این تیم نقش چندان تعیین‌کننده‌ای ندارند و تراکتور نیاز دارد مشکلات مدیریتی‌اش برطرف شود. ضمن اینکه به‌دلیل کرونا تراکتور رکن اصلی موفقیت که همانا تماشاگرانش هستند را از دست داده و بازی‌های این تیم سرد و کسل‌کننده شده است و شاید اگر هوادارانش به استادیوم برگردند، شرایط برای این تیم عوض شود.
 
سپاهان: تیم سپاهان بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و از هر لحاظ (از بابت بازیکن) مشکلی ندارد. سپاهان هم مثل تراکتور ورودی و خروجی‌هایش نقش تعیین‌کننده‌ای ندارند و مشکل این تیم باید جای دیگری بررسی شود. سپاهان با‌ وجود داشتن بازیکنان بزرگ و با کیفیت اما در فصل جاری نتوانسته چندان موفق باشد و امتیازات زیادی از دست داده است و همین امتیازات از دست رفته این تیم را از صدر و قهرمانی دور کرده است اما این دوری از صدر ربطی به نداشتن بازیکن ندارد و همان‌طور که گفتم مشکل را باید جای دیگری بررسی کرد.
 
فولاد: فولاد بازیکنان باکیفیتی جذب کرد و چون حردانی را از دست داده به طور حتم شیری می‌تواند جانشین مناسبی برای این بازیکن باشد. رضاوند وآقاسی هم شاید در استقلال نتوانستند به آنچه باید برسند ولی در تیم فولاد می‌توانند کمک بیشتری به نکونام بکنند و در نهایت الجبوری با اینکه بازیکن خوبی است اما در فصل جاری نتوانسته چندان در فولاد موفق شود و در تیم دیگری شاید بهتر کارکند.
 
گل‌گهر: تیم گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است و در هر بازی‌ یک تیم هم روی نیمکت دارد. قطعاً چنین تیمی نیاز نداشت که بیش از یک ورودی، خروجی داشته باشد و خودش تیم کاملی است. به شخصه اعتقاد دارم اگر مشکل کسر امتیاز برایش پیش نمیآمد یکی از شانس‌های قهرمانی بود و شاید تا آخر فصل بتواند سهمیه آسیا را بگیرد.
    

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36enay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی با ۴ غایب رودرروی پرسپولیس