تاریخ انتشار: 1400/11/28 18:10
باشگاه هوادار ساختار دارد و من کاره‌ای نیستم؛
کد خبر: 25716

واکنش رضا عنایتی به شکایت از استقلال

سرمربی تیم فوتبال هوادار به حواشی روزهای گذشته واکنش نشان داد.
واکنش رضا عنایتی به شکایت از استقلال

بعد از اتمام دوئل استقلال و هوادار و برتری آبی‌پوشان، باشگاه هوادار با اعتراض به لحظه به ثمر رسیدن گل برتری استقلال و حضور 12 بازیکن در زمین، شکایت خود را به کمیته انضباطی برد که این مسئله سبب شد تا در نهایت کمیته انضباطی، امیرحسین حسین‌زاده را جریمه مالی کند؛ با این‌حال هواداران استقلال از اقدام باشگاه تهرانی شاکی شده و نسبت به رضا عنایتی سرمربی استقلال هوادار اعتراض کردند.

پس از این اعتراضات، امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی هوادار-سپاهان، عنایتی نسبت به حواشی رخ داده واکنش نشان داد و گفت: درباره دوستانی که بیرون من را می‌بینند یا در صفحه شخصی‌ام درباره شکایت من صحبت می‌کنند، من کاره‌ای نیستم که بخواهم شکایت کنم؛ من سرمربی تیم هوادار هستم و تیم هوادار ساختار دارد و من اصلاً ورود نمی‌کنم به این مسائل و تمام تمرکزم روی کار فنی تیم است.

عنایتی ادامه داد: هیچ رنگی هم زیباتر از رنگی آبی برای من نیست؛ همه می‌دانند که نه برای کسب جایگاه و سمتی در باشگاه، بلکه همیشه گفته‌ام یک هوادار استقلال هستم و همیشه آرزوی موفقیت کردم.

وی افزود: این موضوع را دوستان بارها از من می‌پرسند که شکایت کردی، گفتم که من کاره‌ای در باشگاه نیستم که بخواهم از باشگاه استقلال شکایت کنم و فقط در مسائل فنی مسئولیت دارم؛ آرزوی موفقیت برای استقلال و هواداران بسیار بسیار خوب آن.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5lva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم "هوادار" از تصمیم‌های داور!