تاریخ انتشار: 1400/12/01 22:59
کد خبر: 25563

انتظارات سنگین از رامین رضاییان/ باید بدرخشی!

تردیدی نیست که بسیاری از هواداران پرسپولیس از جذب رامین رضاییان خوشحال شدند و این استقبال را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم نشان دادند.
انتظارات سنگین از رامین رضاییان/ باید بدرخشی!

 به هر حال رضاییان بازیکن توانمندی است و درست در پستی به‌کار گرفته می‌شود که طی سال‌های گذشته از نقاط ضعف پرسپولیس بوده است؛ دفاع راست. با این حال همه‌‌چیز هم برای رضاییان خوش و خرم نبوده است. هر چقدر هواداران بابت تقویت تیم‌شان ابراز خوشحالی کردند، بین بازیکنان تیم کمتر کسی حاضر شد واکنش مثبت به این موضوع نشان بدهد. معمولا رسم بر این است که وقتی ستاره‌ای به تیم سابقش برمی‌گردد، همبازیان او پست و استوری ویژه برای خوشامدگویی به او منتشر کنند و حتی در نخستین جلسه تمرینی، با کارهایی مثل تشکیل تونل از او استقبال کنند. در مورد رضاییان اما نه‌تنها هیچ‌یک از این اتفاقات رخ نداد، بلکه شاهد فضایی متفاوت هم بودیم؛ تا جایی که بازیکنان پرسپولیس حاضر به لایک کردن پست خوشامدگویی باشگاه نشدند و شماری از آنها، بعد از ارسال این مطلب صفحه رسمی پرسپولیس را آنفالو کردند.

در این زمینه فضا آنقدر غبارآلود بود که جلال حسینی به‌عنوان کاپیتان تیم در مواجهه با فشارها سرانجام در یکی از خبرگزاری‌ها به رضاییان خوشامد گفت، اما واضح است که چنین وضعیتی نمی‌تواند طبیعی باشد. حتی در دوران قبلی حضور رامین در پرسپولیس هم حرف و حدیث‌های زیادی در مورد عدم‌محبوبیت او بین بازیکنان به گوش می‌رسید و حالا این استقبال سرد و بی‌روح، به آن شایعات دامن زده است. غیراز این، آمادگی فنی رضاییان هم محل تردید است؛ به‌طوری که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی نساجی با لحنی نه‌چندان مطمئن در این مورد صحبت کرد. قرارداد رامین با پرسپولیس فقط نیم‌فصل است و طبیعتا او فرصت زیادی برای اثبات شایستگی‌های خودش ندارد. کادرفنی و هواداران نمی‌توانند چند هفته فرصت بدهند تا رضاییان به فرم ایده‌آل برسد. با این تفاسیر رضاییان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین بازدهی فنی را داشته باشد تا خوشحالی هواداران از بازگشت او تبدیل به یک ضدموج بزرگ نشود. به علاوه با توجه به اتفاقات قبلی مثل ترغیب مهدی طارمی به عضویت در ریزه‌اسپور، درگیری با امید عالیشاه و حمایت از کارلوس کی‌روش در مقابل برانکو، مجال چندانی هم برای ایجاد حاشیه جدید از سوی رضاییان وجود نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oakmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستان بسته یحیی در خطوط دفاعی/ بازگشت رامین و نفس راحت گل محمدی