تاریخ انتشار: 1400/12/02 20:30
کد خبر: 25518

رقم قرارداد حامد لک برای سال آینده مشخص شد / گلر سرخ ها دیگر بازیکن ارزانی نیست!

حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس شنبه گذشته در باشگاه حضور یافت و پس از مذاکراه و گفتگو با رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
رقم قرارداد حامد لک برای سال آینده مشخص شد / گلر سرخ ها دیگر بازیکن ارزانی نیست!

شاید برای خیلی ها این پرسش پیش آمده باشد که رقم قرارداد حامد لک برای بازی در ترکیب پرسپولیس در لیگ بیست و دوم چقدر است؟ شنیدیم گلر اول پرسپولیس که با نظر یحیی گل محمدی قراردادش تمدید شد فصل آینده سقف قرارداد را خواهد گرفت.

در حال حاضر منهای یک بازیکن ( رضا اسدی) باقی بازیکنان پرسپولیس زیر ۶ ملیلیارد تومان قرارداد دارند و حالا شنیده می شود حامد لک نیز همین رقم را دریافت خواهد کرد. شاید جالب تر باشد بدانید؛ حامد لک تابستان سال ۱۳۹۹ با رقمی معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به پرسپولیس پیوست.

شاید دلیل رقم پایین درخواستی این دروازه بان پوشیدن پیراهن تیم محبوب و ربودن گوی سبقت از سایر رقیبان بود که برای جانشینی علیرضا بیرانوند با این باشگاه مذاکره کرده بودند.

گفتنی است رقم قرارداد حامد لک برای فصل جاری نیز ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است که ۳۵ درصد آن را تاکنون دریافت کرده است.

بدون اغراق هم این دروازه بان عملکرد مناسبی در ۲ فصل اخیر در ترکیب پرسپولیس داشته و رقم تمدید قراردادش برای فصل آتی نیز چندان زیاد یا غیرمعقول به نظر نمی رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ranqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش پرسپولیس به رفتن رادوشوویچ