تاریخ انتشار: 1400/12/03 16:29
کد خبر: 25488

نکونام: باید ۴ سال خرج کنیم تا به میزان هزینه تیم‌های مدعی برسیم/ در نیم‌فصل از کمترین حق‌مان استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد اگر تیمش باید چهار سال خرج کند تا به میزان هزینه تیم‌های مدعی برسد.
نکونام: باید ۴ سال خرج کنیم تا به میزان هزینه تیم‌های مدعی برسیم/ در نیم‌فصل از کمترین حق‌مان استفاده کردیم

 جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: می‌دانیم تیم حریف به امتیازات این بازی نیاز دارد. بازی با تیم‌هایی که برای به دست آوردن رتبه‌ای در لیگ، ماندن در لیگ یا رسیدن به سهمیه می‌جنگند، همیشه سخت است. مثل تمام بازی‌ها، بازی سختی پیش رو داریم و باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی افزود: به بازیکنانم هشدار دادم و به آنها گفته‌ام که باید بازی را با تمرکز بالا، عطش برد و فعل خواستن شروع کنیم تا به موفقیت برسیم. مقابل تیم خوب و باکیفیتی بازی داریم و فیلم بازی آنها را دیدیم، اما مهم تیم خودمان است که بازیکنانی که بازی می‌کنند، با آمادگی کامل و ذهنیت برنده وارد زمین شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: با توجه به اینکه هفته گذشته می‌توانستیم پیروز بازی باشیم و دو امتیاز را به راحتی از دست دادیم، فردا نیاز داریم تا با تمرکز بالا و آرامش بازی کنیم تا به موفقیت برسیم. در تمرینات که با بازیکنان صحبت می‌کردیم، همه آماده هستند تا یک بازی خوب را به نمایش بگذارند و به موفقیت برسیم.

نکونام در مورد اینکه با توجه به جذب بازیکنان جدید توقعات از فولاد بالا رفته و سرمربیان رقیب از فولاد به عنوان یک تیم پرهزینه یاد می‌کنند، گفت: اگر قرار باشد در مورد هزینه صحبت شود، ما فاصله خیلی زیادی با یکسری از تیم‌ها داریم. تیم ما دو سال هزینه نکرده است و امسال توانستیم بازیکن جذب کنیم. تازه هنوز لیست ما خالی بوده و پر نشده است. ما دو سال است که این مشکل را داریم. بازیکنان‌مان همه با شرایط سختی مانند کرونا و مصدومیت که داشتیم، بازی کردن را شروع کردند. آنها طی دو سال طاقت‌فرسا برای تیم زحمت کشیدند و من ممنون‌شان هستم.

وی ادامه داد: ما دو سال هزینه نکردیم، تیم‌های دیگر هزینه‌هایی کرده‌اند که ما باید چهار سال خرج کنیم تا به میزان هزینه تیم‌هایی که مدعی هستند، برسیم. با همین شرایط توانستیم دو تا جام بیاوریم و مردم خوزستان و هواداران‌مان را خوشحال کنیم که این نکته مهمی است. امسال نیز ما از کمترین حق‌مان استفاده کردیم و توانستیم بازیکن جذب کنیم و واقعا از این موضوع خوشحالیم و بازیکنان باکیفیتی گرفتیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: با این حال 16 بازی را از دست داده‌ایم و باید فقط به یک نیم‌فصل فکر کنیم. برای داشتن یک تیم قوی و مدعی، شما نیاز دارید که از روز اول و 45 روز پیش‌فصل، برای بدنسازی و آمادگی تیم برنامه‌ریزی داشته باشید تا به هدف‌تان برسید. خدا را شکر این شرایط را در نیم‌فصل به دست آوردیم و در هر بازی و در هر تمرین برای عملکرد بهتر و پیشرفت می‌جنگیم. در نهایت هر اتفاقی رخ بدهد، خدا را شکر می کنیم ولی هر روز تلاشمان را می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5lyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ظهور چهره‌های جدید در لیگ یک؛ دوران بزن زیرش تمام شد/ این قسمت، تیکی‌تاکای استقلالی‌ها!