تاریخ انتشار: 1400/12/03 16:39
کد خبر: 25487

فکری: به خاطر دلم برای هدایت نفت مسجدسلیمان ریسک کردم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: همه باید کمک کنند تا نفت مسجدسلیمان در لیگ بماند.
فکری: به خاطر دلم برای هدایت نفت مسجدسلیمان ریسک کردم

 محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: پس از بازی با تیم فوتبال شهرخودرو با بازیکنان تیم صحبت هایی انجام دادیم. استرس و نگرانی هایی در بازیکنان تیم وجود دارد زیرا هفته‌هاست که تیم در پایین جدول قرار دارد و اعتماد به نفس بازیکنان از بین رفته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: همه تلاش خود را کرده ایم تا نگرانی و ترس در وجود بازیکنان نباشد و با وجودشان بازی کنند و هر اتفاقی که رخ دهد طبیعت فوتبال است.

فکری ادامه داد: اینکه از قبل استرس و نگرانی داشته باشیم ممکن است باعث باخت تیم شود و امیدواریم از این بازی به بعد بازیکنان با همه وجودشان بازی کنند و توانایی که دارند را در زمین ارائه دهند.

وی افزود: بازیکنان ما باید تا آخرین لحظه بجنگند و نگران نتیجه بازی نباشند زیرا ما قرار نیست ۳ امتیاز همه بازی ها را بگیریم و به صدر جدول برویم. ما فقط با تیم‌هایی که برای نیفتادن تلاش می کنند رقابت داریم و این کار سختی نیست. امیدوارم از بازی فردا این اتفاق رخ دهد و بتوانیم امتیاز بازی‌های پیش رو را کسب کنیم و به نقطه ای امن در  جدول برسیم.

فکری عنوان کرد: بازی فردا با فولاد خوزستان بازی سختی است. تیم فولاد یک مجموعه و تیم بسیار خوب است و ما امیدواریم از این بازی با دست پر خارج شویم.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان خریداری شده در نیم فصل افزود: کارت بازیکنان ما صادر شده است و می توانیم در بازی فردا از آن ها استفاده کنیم. آمدن بازیکنان جدید به ما کمک می کند و دست ما را پر می‌کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی قبل اگر از شهرخودرو که یکی از رقبای ماست می توانستیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم و امتیاز بگیریم فاصله خودمان را حفظ می کردیم. با توجه به اینکه دستمان پر است امیدواریم بتوانیم بازی بهتری از خودمان ارائه دهیم.

وی افزود: من وابستگی به تیم نفت دارم و علاقه ای میان من و مردم مسجدسلیمان وجود دارد و من دوست دارم به این تیم کمک کنم. شرایط امسال بدتر از سال گذشته بوده است. من یک کار ریسکی را به خاطر دلم انجام دادم زیرا فکر می‌کنم که می توانم به این تیم کمک کنم. همه باید کمک کنند تا نفت مسجدسلیمان در لیگ بماند. این کار از سال گذشته سخت تر است اما امیدواریم با کمک هم بتوانیم این کار سخت را انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oak7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس بالای فکری برای هدایت نفت مسجدسلیمان