تاریخ انتشار: 1400/12/03 21:44
کد خبر: 25472

قلعه‌نویی: ۷ امتیاز نه، ۱۵ امتیاز از ما گرفتند!/ فینال حساسی برابر پرسپولیس داریم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: فینال حساسی برابر پرسپولیس داریم تا به شرایط جدول بازگردیم.
قلعه‌نویی: ۷ امتیاز نه، ۱۵ امتیاز از ما گرفتند!/ فینال حساسی برابر پرسپولیس داریم

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: کم کم به نوروز نزدیک می‌شویم که یکی از اعیاد بزرگ ما ایرانیان است. مردم شرایط خوبی ندارند و از آن عده انسان‌های شریف که امکانات مالی دارند، خواهش می‌کنم بیشتر به فکر مردم باشند. مردم شریف و نجیبی داریم و باید به آنها بیشتر نگاه کنند. شرایط اقتصادی سختی وجود دارد و امیدوارم دولتمردان و خیرین بیشتر به فکر مردم باشند.

وی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها در نیم‌فصل دوم برای ما حکم فینال را دارند و دیدار با پرسپولیس هم یکی از این فینال‌هاست. ما دو فینال را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما از لحاظ روانی و فنی آماده بازی هستند. به جز یکی دو مورد، در همه دیدارها همیشه موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم که از آن استفاده نمی‌کنیم و گاهی با کمترین موقعیت گل می‌خوریم. در مجموع فینال حساسی برابر پرسپولیس داریم تا به شرایط جدول بازگردیم.

وی با بیان اینکه امتیازات و تفاضل گل تیم‌ها به یکدیگر بسیار نزدیک است، خاطرنشان کرد: برای اینکه در جدول بالاتر برویم،‌ امیدوارم سه امتیاز بگیریم. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و بازی دشواری داریم. فوتبال از زمانی شروع می‌شود که داور سوت می‌زند. آنالیز خوبی از حریف کرده‌ایم، اما بازیکنان باید فرامین تاکتیکی را در زمین پیاده کنند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است یا خیر، تصریح کرد: ما 12 فینال داریم و شرایط به گونه‌ای است که یک تیم با دو یا سه برد به بالای جدول می‌رسد. کل ایران متوجه مظلومیت گل‌گهر شدند و فهمیدند چه ظلمی در حق این تیم شد، اما همه آنها را فراموش کردیم و به مسائل فنی فکر می‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به همه چیز امیدوار هستیم.

قلعه‌نویی با تمجید از ذهنیت شاگردانش بیان کرد: ما به بلوغ فکری رسیده‌ایم که با تمام وجود تلاش کنیم و تکلیف خود را انجام بدهیم؛ نتیجه هم دست خداست. از بازیکنان تیم که بیشتر از توان خود زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. خیلی‌ها درباره کسر 7 امتیاز صحبت می‌کنند، اما پِرت (هدر رفتن) امتیازات اصل ماجرا بود و فکر می‌کنم شاید 15 امتیاز از ما گرفتند. پس از کسر هفت امتیاز، از لحاظ روانی خیلی به هم ریختیم و خدا به ما کمک کرد زود به شرایط خودمان بازگشتیم.

وی با تشکر از بازیکنان و مدیران باشگاه گل‌گهر گفت: در کنار زحمات آنها، از تجارب خودمان استفاده کردیم تا شرایط خوبی فراهم کنیم. ما روال بسیار خوبی داشتیم و با یکی دو امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین، در رده دوم جدول بودیم. همه می‌گویند هفت امتیاز، اما من می‌گویم 15 امتیاز از ما گرفتند. قطعاً بدون اذن خداوند، برگی از درخت نمی‌افتد و او همه چیز را می‌بیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45amzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قلعه‌نویی: خدمت به فوتبال از ۱۰۰ سفر حج بهتر است!/ به عدالت فدراسیون فوتبال امیدواریم