تاریخ انتشار: 1400/12/05 00:15
کد خبر: 25421

در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه رسانه‌ها فقط در حال انتقاد از استقلال هستند گفت: پیروزی‌های ابی پوشان هرگز دیده نمی‌شود.
در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود

روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: به یک برد خوب دست پیدا کردیم اما همه تیم از سرمربی تا بازیکنان ناراحت هستند. در این چند روز تمام برنامه‌های تلویزیون و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها راجع به سربازی این دو بازیکن صحبت کردند. حتی در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود. نمی دانم چرا هیچ کس از موفقیت‌های استقلال صحبت نمی‌کند.

مدافع تیم استقلال افزود: در این خط حمله بهترین خط دفاع و بدون باخت از نظر رسانه‌ها دیدنی نیست. اما همه چیز به سربازی مرادمند و یزدانی ختم شده است. این دو بازیکن تحت فشار شدید هستند و همه ما از این موضوع ناراحت هستیم.

وی گفت: عجیب است که به دیگر تیم‌هایی که بازیکنانشان سرباز هستند پرداخته نمی‌شود و فقط مشکل فوتبال ما امروز یزدانی و مرادمند هستند.

چشمی ادامه داد: این موضوع باید از منظر قانون دیده شود نه اینکه هر کس برای خودش اظهار نظر کند و باعث شود این دو بازیکن از لحاظ روحی و روانی در شرایط سختی قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: امیدوارم قانون همه را به یک چشم نگاه کند. رسانه‌ها هم خوبی‌های استقلال را ببینند و اینقدر از تیمی که در بهترین شرایط است انتقاد نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq5el

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال: تخلف باشگاه گل‌گهر محرز است