تاریخ انتشار: 1400/12/05 18:17
کد خبر: 25395

مسئولان قول دادند مشکل سربازی بازیکنان ما حل می‌شود/ هواداران به مدیریت آجورلو اطمینان کنند

محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه آئین نکوداشت مربیان برتر سال فوتبال ایران مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت. او ضمن تأکید بر قانون مداری باشگاه استقلال، از تلاش برای حل مشکل دو مدافع سرباز این تیم خبر داد.
مسئولان قول دادند مشکل سربازی بازیکنان ما حل می‌شود/ هواداران به مدیریت آجورلو اطمینان کنند

مومنی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: تیر خیلی‌ها به سنگ خورد و خوشحالم که استقلال قانون گریزی نکرد و به همه ثابت شد که ما پیرو قانون هستیم و برای ما چیزی بالاتر از قانون نیست. ولی چیزی که مسلم است، حتما در تلاش هستیم تا مشکل یزدانی و مرادمند حل شود.

عضو هیئت مدیره آبی‌پوشان در رابطه با مشکلات یزدانی و مرادمند اضافه کرد: طبق قول‌های مساعدی که به ما دادند، ان شالله این معضل برطرف خواهد شد و ما نیز از حضور این دو بازیکن در آینده استفاده می‌کنیم و در این زمینه حتما مشکلی نخواهد بود.

وی درباره اینکه چقدر نسبت به حل این مشکل امیدوار است، پاسخ داد: بالاخره مسئولین خوبی داریم. آنها خیلی کمک می‌کنند و برای همه این‌گونه است و تنها برای باشگاه استقلال نیست. ان‌شاءالله با توجه به قول و قرارهایی که شده، معضل این دو بازیکن حل می شود. من به هواداران اطمینان می‌دهم که این مشکل با مدیریت خوبی که آقای آجورلو دارد، حل خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z97kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی: مجیدی هر بازیکنی بخواهد، جذب می‌کنیم