تاریخ انتشار: 1400/12/07 12:43
کد خبر: 25335

محکومیت ۸۹ میلیونی پرسپولیس با شکایت حسین‌پور

شکایت بازیکن جوان پیشین پرسپولیس، این باشگاه را به پرداخت بیش از ۸۹ میلیون تومان محکوم کرد.
 محکومیت ۸۹ میلیونی پرسپولیس با شکایت حسین‌پور

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد که به شرح زیر است:

* کمیته وضعیت درباره درخواست باشگاه پیکان مبنی بر غرامت آموزشی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، طبق بند یک ماده 23 مقررات نقل‌وانتقالات، قرار رد دعوی باشگاه پیکان را صادر کرد.

* کمیته وضعیت بازیکنان درباره درخواست محمود شفیعی مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه ورزشی مس کرمان، اعلام کرد که قرار رد دعوی شفیعی علیه باشگاه مس کرمان صادر می‌شود.

* پس از بررسی درخواست مطالبه وجه دانیال ماهینی از باشگاه ورزشی پیکان، کمیته وضعیت اعلام کرد که باشگاه پیکان به پرداخت یک میلیارد و 829 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت سه میلیون و 658 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق دانیال ماهینی محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان، دعوی ماهینی مازاد بر مبلغ فوق تا میزان خواسته به مبلغ 421 میلیون ریال را مردود اعلام کرد. در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396، نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

* پس از درخواست سعید حسین‌پور مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 879 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 19 میلیون و 31 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می‌شود و نسبت به بقیه خواسته، مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند. در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396، نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keadv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محکومیت پرسپولیس در آرای جدید کمیته وضعیت