تاریخ انتشار: 1400/12/09 19:34
کد خبر: 25224

لیگ برتر فوتبال| تساوی نساجی و استقلال در نیمه اول

نیمه نخست دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
لیگ برتر فوتبال| تساوی نساجی و استقلال در نیمه اول

دیدار دو تیم نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:07 امروز (دوشنبه) و با 7 دقیقه تأخیر به میزبانی نساجی و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز شد که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم‌زاده، مسعود شجاعی و کریم اسلامی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

داور: علی صفایی

دقیقه یک: حمله سریع نساجی روی دروازه استقلال و توپی که در محوطه جریمه به رضا جعفری رسید، با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه 5: ارسال محمد دانشگر به روی دروازه نساجی با ضربه سر رودی ژستد و دفع توپ توسط علیرضا حقیقی همراه شد که امیرحسین حسین‌زاده روی توپ برگشتی و در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد، اما نتوانست دروازه را باز کند و یک کرنر به استقلال رسید.

دقیقه 6: کرنر استقلالی‌ها در شرایطی که پس از چند رفت و برگشت به جعفر سلمانی رسید، این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سلمانی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 15: حامد شیری از راهی دور و روی یک ضربه ایستگاهی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که با اثرگذاری سیدحسین حسینی یک کرنر به نساجی رسید.

دقیقه 17: ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه تصمیم به شوتزنی گرفت که ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه 23: متین کریم‌زاده مدافع - هافبک نساجی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 24: استقلالی‌ها با یک حرکت تیمی وارد محوطه جریمه نساجی شدند، اما در ادامه توپی که به رودی ژستد رسید به خوبی توسط این بازیکن استفاده نشد و ضربه او به اوت رفت.

دقیقه 33: مسعود شجاعی در شرایطی که اوت نصیب استقلالی‌ها شده بود و خیلی سریع بازی را آغاز کردند، با توپ وارد زمین شد تا با کارت زرد داور جریمه شود.

دقیقه 40: زبیر نیک‌نفس از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای به سمت دروازه نساجی شلیک کرد که با اثر گذاری علیرضا حقیقی این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 1+45: ایوب کلانتری بار دیگر اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که این بار توپ در آغوش سیدحسین حسینی قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aeeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 طاهری: ژستد و یامگا مشکلی برای بازی با نساجی ندارند/ به شایعات توجهی نداریم

نخودکار ۳ امتیاز را برای شاهین به ارمغان آورد
خوشه طلایی ساوه ۰-۱ شاهین بوشهر