تاریخ انتشار: 1400/12/09 23:32
کد خبر: 25211

گل‌محمدی: باشگاه پیش از پایان سال مشکلات را حل کند/ عملکرد گوهری خوب بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواست که مشکلات موجود را تا پایان سال جاری حل کنند.
گل‌محمدی: باشگاه پیش از پایان سال مشکلات را حل کند/ عملکرد گوهری خوب بود

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، اما گلی خوردیم که از نظر من خیلی گل بدی بود. دوست ندارم تیمم به این راحتی گل بخورد، اما این اتفاق رخ داد.

وی افزود: در ادامه توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و در نیمه دوم یکسری تغییرات سیستمی و نفراتی انجام دادیم. اولین بار بود این سیستم را به کار گرفتیم و بازیکنان خیلی خوب با این سیستم کنار آمدند، اختیار عمل را در دست گرفتند و گل قشنگی هم زدیم. در ادامه توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که با مشکلات زیادی مواجه هستند و از باشگاه می‌خواهم به آنها رسیدگی کند. اگر صحبتی نمی‌کنند و حرفی نمی‌زنیم، دلیل این نیست که مشکلی نداریم. از باشگاه می‌خواهیم پیش از پایان سال مشکلات را حل کند و انتظار دارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد، چون شرایط سختی است.

سرمربی پرسپولیس گفت: این برد را تبریک می‌گویم و آن را به همه هواداران، حامد پاکدل و تمام مصدومان‌مان تبریک می‌گویم که خیلی زحمت کشیدند، اما مصدوم شدند و در جمع ما نیستند. امیدواریم که آنها زودتر برگردند و این مسئله شرایط ما را سخت می‌کند. در تعویض‌ها به خصوص در خط حمله، دست ما بسته است. مقابل تیم خوبی بازی داشتیم که این فصل پدیده لیگ است، نتایج خوبی گرفته و نتیجه گرفتن مقابل مس کار سختی محسوب می‌شود، چون خیلی تاکتیکی هستند. با این حال این برد خوب بود و در ادامه خیلی به ما کمک می‌کند.

گل‌محمدی درباره اینکه آمار تمیروف مهاجم ازبکستانی تیمش خوب نیست، اظهار داشت: بازیکن جوانی است و شاید رزومه بازی در تیم‌های بزرگ را ندارد، اما نسبت به آمار لیگ خودمان در ازبکستان خوب گل زده است. شرایط ما طوری است که هم به لحاظ مالی محدودیت داریم و هم در نیم فصل بازیکن با کیفیتی بیرون نمی‌ماند. این بازیکن هم تازه به تیم ملی کشورش دعوت شده و بازیکن دونده‌ای است. با توجه به وضعیت موجود و شرایط خودمان، این گزینه را انتخاب کردیم و امیدوارم به تیم‌مان کمک کند.

وی درباره غیبت فرشاد فرجی در لیست و ارزیابی‌اش از اولین بازی احمد گوهری برای پرسپولیس گفت: خیلی بازیکنان در این بازی در لیست ما نبودند. احمد گوهری هم خیلی وقت بود که بازی نکرده بود و به عنوان بازیکنی که در اولین مسابقه، بازی را شروع کرد، عملکردش خوب بود. در این دو سالی که با حامد لک کار کردیم، بازی‌های خوبی برای ما انجام داده است. همه این بازیکنان نیاز به حمایت دارند و اگر مشکلات و شرایط داخلی تیم را بدانید، متوجه می‌شوید که بازیکنان ما تحت فشار هستند. هم از نظر مالی و هم توجهی که باید، صورت نمی‌گیرد. همه این بازیکنان تحت فشار هستند و اگر از آنها حمایت کنیم ضرر نمی‌کنیم و الان هم از هواداران می‌خواهم تیم را حمایت کنند، چون به نفع تیم است و حمایت آنها تضمین کننده موفقیت‌ها خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به غیبت فرجی در لیست، گفت: فرشاد مشکل خاصی نداشت و هر بازیکنی که در لیست نباشد، قطعاً اینگونه است که در شرایط تمرینی یا شرایط مسابقه خوب نبوده است، اما خوشبختانه مشکل مصدومیت نداشت. فرشاد خیلی به ما کمک کرده و تأثیرگذار بوده و همه بازیکنان مورد توجه ما هستند و با هیچ بازیکنی مشکل خاصی نداریم و همه در خدمت تیم هستند.

گل‌محمدی درباره واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی، اظهار داشت: قبل از بازی درباره این مسئله صحبت کردیم. اینکه باشگاه از حالت دولتی به خصوصی تبدیل شود، اتفاق خوبی است. شاید اگر 15-10 سال پیش رخ می‌داد، مشکلات امروز نبود و فقط وعده و عید بود. این اتفاق باید رخ بدهد و باید ببینیم وضعیت خصوصی سازی و عرضه آن چطور است و این اهمیت دارد. اگر واگذاری می‌خواهد انجام شود، باید در نهایت به سود باشگاه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keal8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جی پی اس اسپانیایی در اختیار یحیی گل‌محمدی