تاریخ انتشار: 1400/12/10 00:57
کد خبر: 25209

ترابی: فاصله با استقلال؟ تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است/ ۲۷ سالم است و سرباز نیستم

مهدی ترابی‌ هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت تمرکز بازیکنان این تیم روی بازی‌های خودشان است و به‌زودی خود را به صدر جدول می‌رسانند.
ترابی: فاصله با استقلال؟ تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است/ ۲۷ سالم است و سرباز نیستم

مهدی ترابی پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل مس گفت: بازی خیلی خوب و قشنگی بود و امروز آنطور که می‌خواستیم بازی کردیم و همه بچه‌ها از این بازی لذت بردند و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. ان‌شاءالله این روند را ادامه بدهیم و در هفته‌های بعدی هم سربلند بیرون بیاییم و کم کم به صدر جدول برسیم.

وی درباره تساوی استقلال و اینکه پرسپولیس باز هم اختلاف خود با صدر را به سه امتیاز رساند، اظهار داشت: ما تمرکزمان بیشتر روی بازی‌های خودمان است، چون می‌دانیم اگر بتوانیم سه امتیازها را بگیریم، می‌توانیم به صدر جدول برسیم و ان‌شاءالله به این هدف‌مان می‌رسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرمربی مس اعتقاد داشت قبل از گل دوم این تیم بازیکن مس مصدوم شده بود و پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، خاطرنشان کرد: گل دوم ما را چه کسی زد؟ من ندیدم، اما اگر بازیکنان ما ببینند، بیرون می‌زنند. گل دوم ما که کرنر بود و اگر مصدومیتی هم بوده است، بعد از آن کرنر شد و فکر نمی‌کنم مشکلی داشت.

ترابی راجع به اینکه باز هم پاس گل داد و اکنون جزو بهترین پاسورهای لیگ است، گفت: این چیزها مهم نیست و اگر پرسپولیس پیروز شود و تیم نتیجه بگیرد، همه بالا هستند و اگر تماشاگران خوشحال باشند، ما هم خوشحالیم.

وی درباره وضعیت مالی سرخپوشان و اعتراض یحیی گل‌محمدی نسبت به این موضوع، اظهار داشت: وضعیت مالی باشگاه صحبتی ندارد و ما نباید صحبت کنیم، چون هیچ قدم رو به جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم مشکلات حل شود، چون هفت بازیکن تیم قراردادشان رو به پایان است و اگر برادری‌شان ثابت نشود. قطعاً بچه‌ها آنطور می‌خواهند، تمدید نمی‌کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه قرارداد خودش هم رو به پایان است و آیا با او برای تمدید قرارداد مذاکره شده است یا نه، گفت: خیر، گفته‌اند که یک نامه زده‌اند که ما هم نامه‌ای ندیدیم.

ترابی راجع به وضعیت سربازی خودش هم اظهار داشت: من 27 ساله هستم. دانشجو هستم و اگر خواستید، دانشگاه بویین زهرا هم تحقیق کنید که در حال تحصیل هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd6ez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادامکی: علیپور در خط حمله تنهاست