تاریخ انتشار: 1400/12/11 01:31
کد خبر: 25163

نویدکیا آمار خوب ولی بدشانس/ ۱۰۰ امتیازی که دیده نشده!/ فرهاد و یحیی بالاتر از محرم

در روزهای پر انتقاد از عملکرد سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر ، شاید شنیدن این آمارها، هواداران را به آینده این تیم امیدوار کند
نویدکیا آمار خوب ولی بدشانس/ ۱۰۰ امتیازی که دیده نشده!/ فرهاد و یحیی بالاتر از محرم

وقتی نگاهی کوتاه به آمار نتایج و امتیازهای محرم نویدکیا در 100 بازی که بر روی نیمکت سپاهان بوده است می اندازیم، متوجه می‌شویم این مربی علی رغم نبود تجربه کافی در امر مربیگری، یک آمار بسیار خوب از خود به جای گذشته است که به دلیل کسب نتایج درخشان و فوق‌العاده پرسپولیس و استقلال شاید این نتایج به خوبی دیده نشده است و محرم نویدکیا را باید در این زمینه بدشانس بدانیم .

البته رکورد کمترین زمان ممکن برای رسیدن به عدد ۱۰۰متعلق به فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با ۴۸ بازی است، اما حالا نویدکیا به همراه یحیی گل محمدی از این حیث در رده دوم قرار دارند.

۶۵ امتیازی که جام نیاورد

محرم نویدکیا در اولین سال مربیگری موفق به جمع آوری ۶۵ امتیاز در سپاهان شد، و با این همه امتیاز بهترین نایب قهرمان کل ادوار لیگ شد.

امتیازی که برای قهرمانی در نصف لیگ کافی بود، اما بدشانسی یا عدم تجربه در بازی‌های ابتدایی باعث شد تا قهرمانی را با دو امتیاز از دست بدهد.

او در ۵ بازی ابتدایی که در لیگ سرمربی سپاهان بود، دو باخت و یک مساوی  و دو برد بدست آورد تا آمار سینوسی داشته باشد اما در ادامه در ۸ بازی بعدی ۴ برد ۳ مساوی و یک شکست به دست آورد که نکته قابل توجه این ۸ بازی برد قاطع چهار بر صفر در مقابل نساجی،  کامبک در رفسنجان ، شکست دادن نفت آبادان در خانه حریفی که همه میهمانان خود را دست خالی به خانه می فرستاد و البته شکست تلخ مقابل پدیده در خانه که مشکلات را زیاد کرد.

اما نکته جالبی که برای سپاهانی‌ها مهم بود، آنها خوب گلزنی می‌کردند اما راحت گل می خوردند، که این نوار از بازی ذوب آهن پاره شد، شش برد متوالی که بردهای پر گلی هم که بودند، باعث شد تا نویدکیا با سپاهان به تیمی بی رحم تبدیل شود و مدعی اصلی قهرمانی شناخته شود.

نویدکیا در ادامه از یازده بازی باقی مانده ۸ برد و سه مساوی کسب کرد، که همان سه مساوی باعث از دست رفتن قهرمانی شد.

فصل بیست و یک/ اوج بدشانسی

نویدکیا لیگ را با سپاهان خوب آغاز کرد؛ سه برد ابتدایی به همراه کلین شیت،  نوید روزهای خوبی به هواداران این تیم می داد.

با این حال از بازی چهارم نوار بردها قطع شد و او دوباره به نوار سینوسی فصل قبل برگشت،  شکست در دربی، مساوی در خانه مقابل تراکتور ضعیف، دو برد مقابل تیم‌های سطح ضعیف و متوسط لیگ، شکست مقابل گل گهر که به لطف بازیکن غیر مجاز برد حساب شد تا سه امتیاز راحت به نام زردپوشان به ثبت برسد.

در ادامه باخت مقابل مدعیان کسب جام و سهمیه باعث شد تا او دو سه باری استعفا دهد، تا همه این ها دست به دست هم بدهد تا او از بیست بازی لیگ ۳۵ امتیاز بگیرد تا در مجموع در ۵۰ بازی به عدد صد برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oagnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصرار نویدکیا و انکار باشگاه/ سرنوشت سپاهان چه می‌شود؟