تاریخ انتشار: 1400/12/11 20:27
کد خبر: 25137

بازگشت عجیب هافبک پرسپولیسی بعد از سال ها به فوتبال

علی‌عسگری که در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود پیراهن پرسپولیس را می‌پوشید این روزها در تکاپوی بازگشت به زمین فوتبال است.
بازگشت عجیب هافبک پرسپولیسی بعد از سال ها به فوتبال

حمیدرضا علی‌عسگری که بیش از صد بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داده امروز دوباره به تمرینات حرفه‌ای برگشته و با تیم نساجی تمرین می‌کند. او ۳۱ ساله است و امید دارد دوباره بازی در لیگ برتر را تجربه کند. علی‌عسگری در مورد حضور در تمرینات نساجی و بحث پیوستن به این تیم گفت: یک ماه پیش سر تمرینات‌ این تیم رفتم. چون چند وقت بازی نکرده بودم باید در شرایط تیمی و زمین چمن قرار بگیرم. هنوز هیچ چیز معلوم نیست و بستگی دارد آقای الهامی چه تصمیمی بگیرد. من فقط تمرین می‌کنم و بحث تمرین است و باید ببینیم قسمت چه می‌شود؛ شاید این اتفاق بیفتد. من شرایط بدنی‌ام را ایده‌آل نگه می‌دارم که بتوانم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم.

او در خصوص شرایط بدنی‌اش بیان کرد: من برای اینکه شرایط بدنی‌ام روی فرم باشد با نساجی تمرین می‌کنم. شرایط بدنی‌ام خیلی خوب است و فقط باید به شرایط بازی بیایم. از آقای الهامی هم تشکر ویژه می‌کنم. در این فوتبالی که من نگاه می‌کنم آدم‌هایی مثل آقای الهامی کم پیدا می‌شوند. امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم‌شان بیفتد چون نظیر ایشان در فوتبال کم پیدا می‌شود؛ فوتبال‌مان متاسفانه بد شده است.

علی عسگری یکی از بازیکنانی است که سابقه پوشیده پیراهن 7 پرسپولیس و علی پروین در کارنامه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8dvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار نامید کننده برای جمی ها؛ چهارمین باخت پی در پی پارس!پرسپولیس آمارهای پارس را بهم ریخت

دست پُر مجیدی ، نیاز پرسپولیس به تازه نفس ها
پنجره نقل و انتقالات زمستانی از نگاه حسین فرکی