تاریخ انتشار: 1400/12/12 14:38
کد خبر: 25114

دلخوشی فرهاد در روزهای سخت؛ عارف آماده

بازگشت عارف غلامی بعد از 228 روز دوری در بهترین زمان ممکن رخ داده است.
دلخوشی فرهاد در روزهای سخت؛ عارف آماده

می‌گویند هر وقت دری بسته می‌شود دری در جای دیگری باز می‌شود. عارف غلامی همان دری است که بعد از سربازشدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی برای استقلالی‌ها باز شده است. فرهاد مجیدی گویا بابت حل شدن مشکل بازیکنان تیمش خیلی مطمئن بود و به همین دلیل عارف آقاسی را به راحتی از دست داد تا دستانش در خط دفاع خالی شود. با این حال دیگر عارف آبی‌ها یعنی غلامی به موقع به داد آبی‌ها رسید. نگرانی کادرفنی این بود که بازگشت غلامی از مصدومیت و دوری طولانی‌مدتش باعث شود تا او کیفیت همیشگی را نداشته باشد اما این بازیکن مقابل نساجی یکی از بهترین‌های تیمش بود و براساس نمرات «متریکا» بالاترین نمره را در میان بازیکنان استقلال دریافت کرد.

مجیدی که هفته گذشته مجبور شده بود سیستم تیمش را به 4 دفاع تغییر دهد با رسیدن عارف غلامی توانست مجددا به سیستمی که تیمش به آن عادت داشت برگردد و این بزرگترین امتیاز برای استقلال بود. عارف غلامی با 14 عملکرد دفاعی با فاصله نسبت به بقیه بازیکنان تیم بیشترین عملکرد دفاعی را در تیمش و در کل بازی داشت. با وجود اینکه در استقلال و اکثر تیم‌ها مدافع راست وظیفه آغاز پاسکاری از دفاع و شروع بازی را برعهده دارد اما عارف غلامی با 60 لمس توپ فقط 10 لمس کمتر از دانشگر داشت و این نشان می‌دهد که با حضور او جناح چپ آبی‌ها هم فعالتر شده است. یکی از برتری‌های این بازیکن نسبت به مرادمند تعداد خطاهای کمتر این بازیکن است. غلامی بازی کم‌ریسک‌تری را انجام می‌دهد و احتمالا تعداد کارت‌های کمتری نسبت به مرادمند به عنوان خشن‌ترین بازیکن لیگ تا این‌جای کار خواهد گرفت.

در کل می‌توان گفت بازگشت عارف بعد از 228 روز بهترین اتفاق برای فرهاد مجیدی بعد از این روزهای سخت و تلخ بود. عملکرد او در کنار روزبه چشمی که روزهای خوبی را می‌گذراند و همچنین یک محمد دانشگر آماده و بی‌حاشیه مجیدی را امیدوار می‌کند که اتفاقات حاشیه‌ای خیلی هم از نظر فنی به تیمش ضربه نزند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9egk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراحت یک روزه مجیدی به بازیکنان استقلال