تاریخ انتشار: 1400/12/13 12:29
کد خبر: 25091

جای خالی یزدانی و مرامند در استقلال با کدام گزینه ها پر می شود؟

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌ها باید برنامه مشخصی برای پر کردن جای خالی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند داشته باشند.
جای خالی یزدانی و مرامند در استقلال با کدام گزینه ها پر می شود؟

رسول غنی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: استقلال امسال روند خوبی داشت و با نتیجه‌های خود در صدر جدول قرار گرفت. به نظر من این تیم اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید با گل‌های بیشتری حریفان خود را شکست دهد.

او ادامه داد: بازی استقلال و نساجی موید این ماجرا است که باید عملکرد بهتری داشته باشد. استقلال از مهره‌های خود به خوبی در این فصل استفاده کرده است. یامگا در این مدت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.مجیدی در این فصل توانست مدیریت خوبی روی حاشیه و مسائل تیم داشته باشد و امیدوارم در آینده تجربه بیشتری کسب کند.

غنی‌زاده درباره نقاط ضعف و قوت استقلال خاطرنشان کرد: نقطه قوت استقلال این است که می‌تواند بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر می‌گذارد. به نظر من این تیم باید روی خط حمله برنامه های بیشتری داشته باشد تا نتایج این تیم با اختلاف بیشتری با پیروزی رقم بخورد. مهدی مهدی‌پور توانسته است در خط هافبک عملکرد خوبی داشته باشد و در کنار یامگا به عنوان نقاط قوت استقلالی‌ها به شمار می‌آید. ارسلان مطهری هم تا اینجای کار حرفه‌ای عمل کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی‌ای که برای وریا غفوری به وجود آمد، تاکید کرد: وریا غفوری یک بازیکن متعصب است و این مسائل در تمرینات پیش می‌آید. خدا را شکر این حواشی در تیم حل شد و به نظر من باید چنین حواشی‌ای مدیریت شود. غفوری نشان داده است که به نظر فوتبال و اخلاقی عملکرد مطلوبی داشته است و بازهم می‌تواند سال‌ها به استقلال کمک کند. بازگشت این بازیکن خیلی خوب شد و دوباره انسجام تیم حفظ شد. باید برای این بازیکنان ارزش زیادی قائل شد و باید احترام‌شان حفظ شود.

او درباره حواشی مربوط به سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی و در پاسخ به این سوال که مقصر این اتفاق چه کسی است؟ خاطرنشان کرد: نبود یزدانی و مرادمند می‌توانند تاثیر قابل توجهی در تیم داشته باشند. سیاوش یزدانی بسیار باهوش عمل می‌کرد و نبود این بازیکن شاید برای تیم چالش‌هایی به وجود بیاورد. به نظر من خود فرد بهتر از هر کسی می‌داند چه وضعیتی دارد.

غنی‌زاده در ادامه افزود:  شاید یک قول‌هایی از طرف باشگاه داده شده است و آن‌ها هم بیخیال ماجرا شدند. ای کاش زودتر این مساله حل می‌شد که این اتفاقات رقم نمی‌خورد تا این ۲ بازیکن از جمع تیم جدا نشوند. با این وجود امیدوارم جای خالی ۲ بازیکن پر شود. روزبه چشمی تا اینجای کار به عنوان مدافع وسط در تیم حضور پیدا کرده است اما ما می‌دانیم پست تخصصی او جای دیگری است اما با این وجود امیدوارم همکاری‌های لازم برای پر شدن این ۲ بازیکن سرباز صورت بگیرد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ گفت: استقلال اگر با همین روند پیش برود و به گلزنی‌شان بیشتر اهمیت بدهد، می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد. استقلالی‌ها این فصل انگیزه زیادی دارند و اگر همین روند ادامه‌دارباشد، فکر می‌کنم استقلال بتواند قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5p9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آجورلو: ممنونم که برای استقلال مانع‌تراشی کردید! مرادمند باید بازی می‌کرد

استقلال در اندیشه جذب مدافع آزاد خارجی
در صورت عدم حل مشکل بازیکنان سرباز