تاریخ انتشار: 1400/12/13 15:15
کد خبر: 25084

ژستد بازیکن شاخصی نیست و کار در نمی‌آورد

کارشناس فوتبال و مربی اسبق استقلال گفت: ژستد نشان داده بازیکنی نیست که شاخص باشد یا به قول فوتبالی‌ها کار در بیاورد.
ژستد بازیکن شاخصی نیست و کار در نمی‌آورد

مسعود اقبالی در خصوص اینکه در فاصله ۱۰ هفته مانده تا انتهای لیگ آیا می‌توان گفت دربی تعیین کننده قهرمان مسابقات است یا خیر اظهار داشت: این به بازی‌های دو تیم بستگی دارد. از سوی دیگر باید ببینید شرایط روحی- روانی تیم‌ها، وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها و همچنین شرایط مدیریتی دو تیم چگونه است.

وی افزود: به طور مثال بعد از اظهارات آجورلو صحبت‌هایی در مورد استقلال مطرح شد شد، یا مثلا بحث سربازهای استقلال حواشی را برای این تیم ایجاد کرد. این مسائل روی تیم‌ها تاثیرات خاص خودش را می‌گذارد و از حالا نمی‌شود گفت مسابقه رو در روی استقلال و پرسپولیس تعیین کننده قهرمانی است چون مسائلی که گفتم ممکن است روی تیم‌ها اثرات مثبت و منفی داشته باشد.

مربی اسبق استقلال در خصوص عملکرد رودی ژستد در این فصل از مسابقات گفت: بازیکنی که به عنوان لژیونر از فوتبال اروپا به کشور ما می‌آید باید با برنامه‌های جدید اعم از مسائل تاکتیکی، روحی و روانی و حتی اقتصادی سایر تیم کنار بیاید. من اگر چه مسابقات را ریز به ریز دنبال نمی‌کنم ولی چند بازی این بازیکن را تماشا کردم. او بازیکنی نیست که شاخص باشد یا به قول فوتبالی‌ها کار در بیاورد.

ژستد بازیکن شاخصی نیست و کار در نمی‌آورد

اقبالی به فارس تاکید کرد: ممکن است بگوییم یک بازیکن به بلوغ تاکتیکی در یک تیم نرسیده یا مثلا با شرایط اخت نشده است اما زمان حضور وی در ایران زمان زیادی می‌گذرد. مثلا زمانی که ژاوی وارد تیمی مثل السد شد روند این تیم را دگرگون کرد چون شاخص و اثرگذار بود ولی ژستد نشان داده بازیکن تاثیرگذار و شخاصی نیست ولو اینکه در بازی‌های بعد گل‌هم بزند.

وی خاطرنشان کرد: به طور مثال طارمی در فوتبال اروپا در تیم پورتو در هر بازی یا گل می‌زند و یا پاس گل می‌دهد، حتی اگر این کارها را انجام ندهد تاثیر خودش ا می‌گذارد ولی وقتی به تیم ملی می‌اید مثل پورتو ستاره نیست چون از نظر تاکتیکی بازیکنان دیگر با او به درک متقابل نرسیده‌اند. ازمون هم همین شرایط را دارد. ژستد در استقلال هم به درک تاکیتیکی نرسیده و هم اینکه با عملکردش نشان داده فوتبالیست شاخصی نیست.

مربی اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود ۳ امتیاز را برای قهرمانی حاشیه امنیت دانست گفت: اصلا.فوتبال ما اصلا فوتبال قابل اطمینانی نیست. همه در ابتدای مسابقات تصور می‌کردند سپاهان قهرمان می‌شود آن هم با امکانات و نفراتی که داشت ولی عملا از کورس خارج شده است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از نظر فوتبال و جمع آوری امتیاز با تیم‌های دیگر اختلاف فاحش داشته باشد در غیر این صورت تا پایان بازی‌ها درگیر استرس خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5bnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روشن: اصلا بازی های استقلال را نگاه نمی‌کنم