تاریخ انتشار: 1400/12/14 15:52
کد خبر: 25049

حسینی: به خاطر کیفیت بد زمین ها بازیکن مصدوم داریم/امیدوارم فردا داور عادلانه قضاوت کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما و نساجی همدیگر رو خوب می شناسیم و فردا بازی مشکلی داریم.
 حسینی: به خاطر کیفیت بد زمین ها بازیکن مصدوم داریم/امیدوارم فردا داور عادلانه قضاوت کند

 مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: هر دو تیم همدیگر را خوب می شناسند،می دانیم بازی مشکلی داریم.امیدوارم هر تیمی که ‌آ‌ماده است برنده شود.صحبت زیادی در مورد این بازی ندارم.امیدوارم تمام بازیکنانی که در زمین هستند صحیح و سالم از زمین خارج شوند. 

سرمربی پیکان در مورد اینکه همه بازیکنان شما برای بازی فردا سالم هستند، اظهار داشت: متأسفانه چند بازیکن مصدوم داریم که بیشتر به خاطر کیفیت بد زمین‌ها است که باید فکر عاجلی درباره آن انجام شود. اینکه چه زمینی استاندارد برگزاری مسابقه است. هفته پیش ما در زمینی بازی کردیم که واقعاً برای محلات هم خوب نبود. این به فوتبال و لیگ ما ضربه می‌زند و یکی از بازیکنان خوبمان را در آن زمین به خاطر مصدومیت تا آخر فصل از دست دادیم. خیلی بد است در کشوری که سالها لیگ برگزار می‌شود و بالای پنجاه سال لیگ برگزار می‌کنیم چنین زمین‌هایی داریم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه برخی تیم‌ها مثل سپاهان و رفسنجان به زمین مسابقه و زمین تیم اهمیت می‌دهند که این قابل تقدیر است امیدوارم اراده‌ای در کشور باشد تا هر چه زودتر زمین‌ها بهتر شود.

حسینی در مورد اینکه همواره دوست داشت داوران باتجربه برایش قضاوت کنند و فردا پیام حیدری بازی را سوت می‌زند عنوان کرد: در بازی گذشته دو داور جوان برای ما قضاوت کردند که خوب هم قضاوت کردند. امیدوارم فردا داور کم‌اشتباه و عادلانه قضاوت کند و صدای تیم‌ها را درنیاورد و هر کس می‌خواهد داور باشد روز خوبش باشد و دقت و عدالت داشته باشد. 

سرمربی پیکان در مورد اینکه باشگاه فولاد هفته گذشته گفت: زمین چمن دستگردی خوب نیست، گفت: ما امکاناتمان همین است. نمی‌توانیم روی این قضیه مثل فولاد مانور داشته باشیم. فولاد یک بازی روی آن زمین انجام می‌دهد و می‌رود. زمین مسابقه ما همین است و من نمی‌توانم روی مخ بچه‌هایم بروم. فعلا باید این شرایط امسال را سر کنیم. در ابتدای سخنانم گفتم که امیدوارم همه تیم‌ها زمین‌های باکیفیت داشته باشند.

حسینی در مورد تغییرات مدیریت در باشگاه پیکان گفت: من زیاد خودم را داخل این مسائل نمی‌کنم. پیکان تیم دولتی است مدیرانش عوض می‌شوند. امیدوارم هر کس قبول مسئولیت می‌کند در کارش موفق باشد و بتواند این مسئولیت را به خوبی اداره کند و کار بزرگی را که به او داده‌اند را به بهترین شکل انجام بدهد.

وی در ارتباط با اینکه مدیریت جدید خواسته‌های شما را برآورده کرده است گفت: به نظرم این سؤالات سؤالات خوبی نیست در کنفرانس خبری، چون ما در مورد بازی فردا صحبت می‌کنیم. با این حال مدیر جدیدی که آمده تا این لحظه خواسته‌های تیم ما را برآورده کرده و بازیکنان را شارژ روحیه خوبی کرده است. مدیر قبلی هم زحمت خودر ا کشیده است. امیدوارم هر کسی قبول مسئولیت کند به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهد.

وی در خصوص شرایط تیم نساجی گفت: گفتم هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. امیدوارم هر که فوتبال بهتری بازی کرد برنده شود.

حسینی در مورد اینکه 10 هفته تا پایان لیگ باقی مانده، و آیا می‌تواند سهمیه کسب کند یا نه، گفت: منا می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم و توانایی‌های خودمان را به بهترین شکل نشان بدهیم و زیاد به این مسائل فکر نمی‌کنیم. سهمیه سال بعد هم خیلی مشخص نیست با فرمولی که ای‌اف‌سی در نظر گرفته است.

به گزارش فارس، صادقی‌پناه مدیر رسانه‌ای پیکان در ابتدای نشست از غیبت زیاد خبرنگاران در سالن کنفرانس گلایه کرد و گفت: چرا وقتی دو تیم دیگر تهرانی برنامه دارند، رسانه‌های دیگر به سرمربیان تیم‌های دیگر کم‌توجهی می‌کنند و همکارانم به نشست‌های خبری نمی‌آیند، چون فصل پیش آنها می‌گفتند ما صحبت‌های مربیان آنها را پوشش نمی‌دهیم و فقط سرمربیان در این نشست‌ها حاضر شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36egr7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: نگران امتیازات این مسابقه بودم/ نمی‌توانم درباره داوری اظهار نظر کنم