تاریخ انتشار: 1400/12/14 20:50
کد خبر: 25028

گل‌محمدی: هر بازی برای ما فینال است/ تیم منصوریان دارای ایده و تاکتیک است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بازی ساده‌ای برابر صنعت نفت آبادان در پیش ندارد.
گل‌محمدی: هر بازی برای ما فینال است/ تیم منصوریان دارای ایده و تاکتیک است

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (یکشنبه) از ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت آبادان است. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که در کنار مردم آبادان که مظهر خنده و عشق و مقاومت بودند هستم. یاد شهدا را گرامی می‌داریم. وقتی به این شهر می‌آیم حس خوبی دارم و از همه تشکر می‌کنیم که از ما استقبال خوبی داشتند. بازی مهمی در پیش داریم. هر هفته که به پایان بازی‌ها نزدیک می‌شویم حساسیت بیشتر می‌شود و هر بازی عین فینال و خود فینال است.

وی افزود: صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و در لیگ نتایج خوبی گرفته است. به آقای منصوریان تبریک می‌گویم که دارای ایده و تاکتیک هستند. قطعا هم برای آنها و هم برای ما بازی راحتی نیست. باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم با دوندگی بالا بازی خوبی به نمایش بگذارند. هدف ما کسب سه امتیاز است. دوست داریم هم نتیجه بگیریم و هم هواداران لذت ببرند.

او درباره غایبان تیمش هم گفت: هفته‌هاست که عالیشاه، آل‌کثیر و سیامک نعمتی را در اختیار نداریم. میلاد سرلک هم تازه مصدوم شده و در اختیار نداریم. سعید آقایی هم محروم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399l8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل‌محمدی: مربی بدنساز استقلال حدش را بداند/ سربازی بازیکنان حریف اهمیتی برای ما ندارد