تاریخ انتشار: 1400/12/15 16:49
کد خبر: 24981

مشکل متضاد یحیی و فرهاد در یک پست | انتخاب از بین خوب‌ها و بدها

ثلث سوم و پایانی مسابقات لیگ بیست‌ویکم به سرعت برق و باد از راه رسید و همه‌چیز تحت‌تأثیر رقابت نزدیک و نفسگیر پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.
مشکل متضاد یحیی و فرهاد در یک پست | انتخاب از بین خوب‌ها و بدها

سرخابی‌های پایتخت نقاط ضعف و قوتی دارند و به‌نظر می‌رسد این از آن فصل‌هایی باشد که تا روز آخر نمی‌توان سرنوشتش را حدس زد. در عین حال اما بین همه بیم و امیدها، فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی سرمربیان ۲ تیم با یک مشکل مشابه، اما متضاد مواجه هستند؛ اینکه نمی‌دانند بهتر است به کدام دروازه‌بان تیم خود اعتماد کنند!

در استقلال داستان این است که حسین حسینی بعد از ماه‌ها افول، امسال دوباره اوج گرفته و دارد بهترین عملکردش را برای استقلال ارائه می‌دهد. اگر آبی‌ها فقط با ۶ گل خورده صاحب بهترین خط دفاع لیگ هستند، حتما بخشی از این موفقیت به‌خاطر درخشش حسینی است. البته مجیدی تکلیفش را روشن کرده و در لیگ برتر از همین دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده می‌کند. با این حال علیرضا رضایی هم به‌عنوان دروازه‌بان دوم استقلال آنقدر مستعد و مطمئن ظاهر شده که هر بار نیاز به استفاده از او باشد، مطمئنا دست و دل کادرفنی و نیز هواداران نخواهد لرزید. رضایی در بازی حذفی با پیکان، یک نمایش ماندگار داشت و عامل اصلی صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد بود.

در نقطه مقابل اما یحیی گل‌محمدی نمی‌داند به کدام‌یک از ۲ دروازه‌بانش باید اعتماد کند. حامد لک از ابتدای فصل متزلزل ظاهر شده بود و این روند تا جایی ادامه یافت که در بازی با مس رفسنجان نوبت به احمد گوهری، گلر جدید سرخپوشان رسید تا درون دروازه قرار بگیرد. با این حال نمایش گوهری هم در نخستین بازی‌اش چنگی به دل نزد و او روی خروج‌ها و بازی با پا نامطمئن ظاهر شد. این در حالی است که مسابقات به مرحله بسیار حساسی رسیده، داربی تهران در پیش است و شاید یک اشتباه از دروازه‌بان تیمی مثل پرسپولیس سرنوشت کل فصل را عوض کند. خلاصه که یحیی نمی‌داند امروز باید کدام دروازه‌بان را در ترکیب اصلی قرار بدهد. باید منتظر بمانیم و ببینیم انتخاب نهایی او برای بازی با نفت آبادان کیست؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd6pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترفند باشگاه استقلال درباره حذف از آسیا جواب داد