تاریخ انتشار: 1400/12/16 00:56
کد خبر: 24944

منصوریان: مقابل پرسپولیس نباید عقب کشید/ برابر استقلال هم با قدرت بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مقابل پرسپولیس نباید به هیچ عنوان عقب بکشیم زیرا بلای بازی رفت سرمان می‌‌آمد و 75 دقیقه عقب بازی کردیم.
منصوریان: مقابل پرسپولیس نباید عقب کشید/ برابر استقلال هم با قدرت بازی می‌کنیم

علیرضا منصوریان بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: تبریک بسیار ویژه به هواداران خوب فوتبال آبادان می‌گویم. این برد را به هواداران آبادان تقدیم می‌کنیم، به بچه‌ها و سالمندانی که ما را تا ورزشگاه همراهی کردند. طالب ریکانی سه روز سخت را پشت سر گذاشت و حتی سر تمرین نمی‌آمد و انفرادی تمرین کرد و خوشحالم صدای شادی هواداران نفت را می‌شنوم. خوشحالم بعد از لیگ شانزدهم پیروز شدیم و یادی هم از فونیکه سی بکنیم که با گل‌های او هم نفت، پرسپولیس را برده است. مقابل پرسپولیس نباید به هیچ عنوان عقب بکشیم زیرا بلای بازی رفت سرمان می‌آمد و 75 دقیقه عقب بازی کردیم.

وی افزود: بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و توانستند مهدی امیری، مهدی ترابی و عبدی را به خوبی کنترل کنند. حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم، اگر بازیکنان در آن صحنه دقت بیشتری می‌کردند به گل دوم هم می‌توانستیم زودتر در نیمه اول برسیم. پرسپولیس هم در نیمه اول یکی دو موقعیت داشت و در نیمه دوم هم یک موقعیت به دست آورد، ولی زمانی که رو به بازی مستقیم آورد، ما بازیکنان بلندمان را آوردیم و دیگر کاری از پیش نبردند. از دقیقه 75 به بعد ما به حریف برتر بودیم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد و من می‌گویم به خاطر هوادار خوب آبادان امیدوارم دیگر رنگ باخت را نبینیم.

منصوریان در مورد صحبت‌های گل محمدی مبنی بر اینکه فقط یک بار حریف به دروازه ما به طور جدی نزدیک شد و گل زد گفت: آقا یحیی دوست و برادر خوب من است. ما مربیان مسابقات را از عینک خودمان نگاه می‌کنیم. او تحلیلش را از بازی گفته است. پرسپولیس هم موقعیت داشت و من برای او احترام قائلم و دوست و برادرم است، اما ما اجازه ندادیم پرسپولیس هم در پشت باکس و هم طرفین باکس صاحب موقعیت شود. یک بازی پرفشار و من تو من را با حریف انجام دادیم و اجازه ندادیم ترابی و امیری با مدافعان ما تک به تک و سینه به سینه شوند. برای گل محمدی دوست خوبم احترام قائل هستم.

وی تصریح کرد: 20 هفته طول کشید تا بتوانیم 3 بازی اول فصل را جبران کنیم، در هفته بعد هم تیم من همین گونه با تمام وجود بازی خواهد کرد. بخش زیادی از زندگی‌ام را مدیون آن تیم (استقلال) هستم، اما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. مکتب استقلالی که بزرگانی چون علی جباری، عمو نصی، و بهتاش فریبا دارد به من یاد داده که با تمام قدرت بازی کنم و پا پس نکشم. هفته آینده هم با تمام وجود بازی خواهیم کرد. من امانتی در آبادان در دست دارم که مردم این شهر و مسئولان این شهر به من اعتماد کرده‌اند.

منصوریان تاکید کرد: در آبادان به فوتبال نگاه متفاوت‌تری نسبت به همه جای کشور وجود دارد. در تبریز هم نگاه به فوتبال متعصبانه بود، در آبادان نگاه به فوتبال هم متعصبانه است و هم همه مردم به اندازه سرمربی تیم فوتبال را می‌فهمند. روز گذشته یک پیرمرد به من گفت می‌خواهد یک نکته فنی بگوید اما 23-22 نکته فنی را به من گفت که من به همکارانم گفتم او را به جایم به جلسه فنی ببرید. بازیکنانم امروز به طالب ریکانی قول دادند حتما در این بازی برنده می‌شوند زیرا فضای مجازی سه روز سخت را برای این بازیکن ایجاد کرده بود. این برد را هم به هواداران و همه به خانواده بازیکنان و هم ریکانی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تأکید کرد: اگر بخواهید پرسپولیس را ببرید باید پا به پای این تیم بدوید و به هیچ عنوان پا عقب نگذارید چون در بازی رفت هم فقط 15 دقیقه بالا بازی کردیم و می‌توانستیم حتی بازنده نباشیم و برنده شویم. پرسپولیس از تیم‌هایی است که هوادار میلیونی جابجا می‌کند و در کانون توجه قرار دارد. فقط در زمین رقیب هستیم و در بیرون زمین یحیی، افشین جان و آقا کریم دوستان صمیمی من هستند. فکر می‌کنم بازیکنانمان خیلی خوب بازی کردند. ما موقعیت‌هایمان را با زحمت و تلاش به دست آوردیم. یحیی هم نگاه خودش را به بازی و شرایط بازی گفته است. شاید اگر دو موقعیت نیمه اولشان را به دست می‌آوردند جریان بازی عوض می‌شد. ما با نظم و برنامه پرسپولیس را بردیم اما یحیی دوست خوب من است.

منصوریان در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما با تمام وجود مقابل استقلال بازی می‌کنیم. ما با تمام وجود برای این پیراهن می‌جنگیم، چه تیم سابق خودم باشد که با احترام به آن نگاه می‌کنیم. من تمام حضورم در رده‌های مختلف فوتبال اروپا و آسیا مدیون این باشگاه هستم. من بازیکن ملی نبودم که به استقلال رفتم. یک بازیکن معمولی بودم اما آنجا از بزرگ‌ترهایم یاد گرفتم که با تمام قوا بازی کنم. در هفته آینده هم با تمام قوا از این تی‌شرت دفاع خواهیم کرد. پیراهنی مقدسی است. در خیابان‌های آبادان به جز رنگ زرد چیز دیگری نمی‌بینید. بازی سختی خواهیم داشت. بازی نفسگیری در ورزشگاه آزادی است. دو هفته پیش به شما گفتم ساعت 12 شب وقت شادی ما تمام می‌شود، اما امروز این لذت همین الان برای ما تمام می‌شود. همه اکیپ فنی امشب به منزل من می‌آیند تا ساعات 12-11 شب بازی استقلال را آنالیز خواهیم کرد. ان‌شاءالله خداوند به اندازه‌ای که تلاش می‌کنیم لطف و عنایتش شامل حال ما شود.

وی در مورد تعویض‌های خوبی که در این بازی انجام داد و تیمش از نظر فیزیکی بسیار خوب و آماده به نظر می‌رسید، عنوان کرد: ما از شب قبل می‌دانستیم چه تعریف‌هایی باید انجام دهیم و از احمد چگونه استفاده کنیم. همان کاری که مایلی کهن از مهدوی کیا در سال 1998 انجام داد، امروز ما با احمد انجام دادیم. احمد را دفاع راست آوردیم. خواستیم فاخر هم تجدیدقوایی بکند و تلنگری بخورد. دیدید که در نیمه دوم یک پاس طلایی برای تیم ما داد. هارمونی خوبی در خط دفاع ایجاد کرده‌ایم. تمرینات ما خیلی فشرده است، برای تیم B هم فشرده‌تر است چون می‌خواهیم از دست ندهیم. ما مثل خیلی از تیم‌ها با 10 ستاره وارد زمین نمی‌شویم. تیم ما فقط یک ستاره به نام طالب ریکانی دارد و متفاوت بازی می‌کند و بقیه با یک ریتم و فشار بالا تمرین می‌کنند.  سعی می‌کنیم سخت به باز بودن را همین گونه حفظ کنیم، نقطه عطف ما بازی با استقلال است. باید ببینیم خداوند متعال برای ما چه در نظر گرفته است. با تمام وجود تلاش می‌کنیم. ان‌شاءالله این لبخند همچنان روی لب هوادارنمان باقی بماند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد مصدومیت محمد اهل شاخه گفت: من زیاد خوش شانس نیستم. در زمین پیروز یک چاله بود که محمد پایش در آن چاله افتاد. او قرار بود 5 هفته پیش به جمع ما اضافه شود و مینیسک پایش آسیب دید.

وی در پایان نشست گفت: می‌خواهم یک نکته خیلی مهم بگویم؛ آقای دکتر سعید محمد رئیس کل مناطق آزاد می‌خواهند به اینجا بیایند. من به او بسیار ارادت دارم. می‌خواهم در راهی که به اینجا می‌آیند به قول و قراری که در هتل استقلال به ما دادند، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و برای کمک مالی به ما قولی دادند، فکر می‌کنم دوستان در منطقه آزاد یک مقدار تعلل کردند. آقای دکتر اسکندری میهمان ما بودند، قولی به ما دادند و یک سری توصیه فنی هم به ما کردند و رفتند و دیگر او را ندیدیم. حالا به بهانه مسائل فنی هم شده سر تمرین ما بیایند و دکتر سعید محمد اگر بیایند به ما کمک کنند. ما مقطع سختی را سپری می‌کنیم، چون دستشان در این حوزه باز است و می‌توانند به ما کمک کنند. در حوزه اسپانسر نگاه کوچکی به ما داشته باشند. ما تیم پرهزینه‌ای نیستیم. یک بازیکن برای سه سال قراردادش 50 میلیارد تومان است که نوش جانش، کل هزینه تیم ما 43 میلیارد تومان است. به اندازه یک فوتبالیست تاپ لیگ برتری به ما کمک کنند، نمی‌گوییم خیلی به ما کمک کنند. به اندازه 15-10 میلیارد تومان به ما کمک کنند ممنون‌شان هم هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woqjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در دربی از استقلال رد می شویم/ مربی استقلالی کری می‎خواند سر مردم گرم شود/ درخشش یک بازیکن نبودن نوراللهی را کمرنگ کرد