تاریخ انتشار: 1400/12/18 23:21
کد خبر: 24824

امیدواری روزهای سخت پرسپولیس؛ ستاره آبادان

رامین رضاییان در بازی با صنعت نفت، توانست نقش مهمی در حملات و موقعیت‌سازی برای تیمش داشته باشد.
امیدواری روزهای سخت پرسپولیس؛ ستاره آبادان

شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت در آبادان، شانس قهرمانی آن‌ها را کمرنگ‌تر کرد. پرسپولیسی‌ها 6 امتیاز از استقلال عقب هستند و کار بسیار سختی، برای کسب قهرمانی دوباره دارند. شاید تلخ‌تر از نتیجه پایانی مسابقه، نحوه شکست پرسپولیس در آبادان بود. پرسپولیسی‌ها در همان دقایق ابتدایی، با اشتباه عجیب لک گل خوردند و در حمله، موقعیت‌های پرتعدادی از دست دادند. در نهایت هم، صنعت نفت توانست گل دوم بازی را بزند. طبق آماری که متریکا منتشر کرده، صنعت نفت در این بازی با امید گل 0.40 دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرد و سرخپوشان با امید گل 1.84، هیچ گلی نزدند!

این شکست عجیب در کنار همه تلخی‌هایش، یک نکته مثبت هم برای پرسپولیس داشت. بخشی از امید گل بالای پرسپولیس، به عملکرد رامین رضاییان مدافع راست این تیم مربوط می‌شد. پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر، عادت داشتند با حضور شیری حملات کمی از سمت راست انجام دهند. رضاییان برای حل همین مشکل به پرسپولیس پیوست و در آبادان، نشان داد انتخاب مناسبی برای این کار بوده است. رضاییان در آبادان، 5 پاس کلیدی برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد. آماری که او را تبدیل به موقعیت‌سازترین بازیکن مسابقه کرد. هر چند پاس‌ها و ارسال‌های او، توسط دیگر بازیکنان پرسپولیس هدر رفتند. رضاییان در بین بازیکنان پرسپولیس، تنها مهره‌ای بود که نمره بالا 7 را دریافت کرد.

از زمان پیوستن به پرسپولیس، رضاییان توانسته هماهنگی و تاثیرگذاری‌اش در این تیم را افزایش دهد. بازی با آلومینیوم او نتوانست موقعیتی بسازد و در بازی‌های بعد، عملکردی بهتری داشت. رضاییان مقابل گل‌گهر تک گل پرسپولیس را ساخت، مقابل مس تاثیر کمتری در حملات داشت و بازی با صنعت نفت، توانست موثرترین بازیکن تیمش در موقعیت‌سازی باشد. در روزهایی که پرسپولیسی‌ها بابت خوردن گل‌های پرتعداد ناراحت هستند، اضافه شدن رامین رضاییان به بازیکنانی مثل وحید امیری و مهدی ترابی در حمله، می‌تواند به کسب دوباره جام امیدوارتر نگه‌شان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aero

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک بزرگ منصوریان و لک به استقلال برای قهرمانی/ پرسپولیس جا ماند!