تاریخ انتشار: 1400/12/19 15:57
کد خبر: 24801

غیبت ۴ بازیکن کره جنوبی در بازی برابر ایران

چهار بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی دیدار انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست خواهند داد.
غیبت ۴ بازیکن کره جنوبی در بازی برابر ایران

به نقل از اینتر فوتبال کره جنوبی، تیم ملی کره جنوبی در دو بازی پایانی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا به مصاف ایران و امارات خواهد رفت.

پیش از اعلام شدن فهرست تیم ملی کره جنوبی که سه روز دیگر خواهد بود خبرهای غم‌انگیزی با آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان به گوش می‌رسند. نخستین بازیکن هوانگ این بئوم است که در جریان بازی تمرینی روبین کازان روسیه با شکستگی از ناحیه مچ پا مواجه شد. درمان او چهار تا شش هفته به طول خواهد انجامید و شاید بتواند به بازی با ایران برسد، اما نوع آسیب‌دیدگی‌اش به گونه‌ای نیست که ساده تلقی شود.

مدتی بعد لی دونگ کیونگ نیز که ژانویه گذشته به شالکه آلمان انتقال یافت آسیب دید. به نظر می‌رسد او هم حضور در اردوی جدید کره جنوبی را  از دست می‌دهد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر غیبت دو بازیکن خط میانی در خط دفاعی نیز دو بازیکن دیگر با آسیب‌‌هایی مواجه شدند. هونگ چول مدافع کناری اف سی دائجو در لیگ کره جنوبی از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید و نیاز به دوره درمانی یک ماهه دارد. همچنین با اعلام سرمربی هیوندایی، لی یونگ او نیز از ناحیه دنده آسیب دیده است و یک ماه نمی‌تواند بازی کند.

دیدار کره جنوبی - ایران 4 فروردین 1401 از ساعت 20 به وقت محلی (15:30 به وقت ایران) در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ege9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال غیبت هافبک کره جنوبی برابر ایران