تاریخ انتشار: 1400/12/20 00:01
کد خبر: 24784

اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان - پرسپولیس/ یحیی به دشمن اصلی فرهاد رسید!

یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر بین تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس برگزار می شود که شاگردان محمود فکری مقابل‌ شاگردان یحیی گل محمدی قرار می گیرند. این مسابقه جدال دشمن اصلی مجیدی با رقیب او است که باید دید آیا فکری به فرهاد عیدی می دهد یا گل محمدی از زمین این نفت سربلند بیرون می آید؟
اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان - پرسپولیس/ یحیی به دشمن اصلی فرهاد رسید!

پرسپولیس پس از شکست مقابل نفت آبادان، این بار به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود. این مسابقه جدال یکی از منتقدین و دشمنان اصلی مجیدی با رقیب او است که محمود فکری برای فرار از سقوط مبازره می کند و یحیی گل محمدی برای رسیدن به صدر جدول.

 

گرچه محمود فکری به خون فرهاد مجیدی تشنه است و ته دلش نمی خواهد او موفق شود، ولی اینجا دیگر مجبور است که به نفع او کار کند. او برای فرار از سقوط راهی جز امتیاز گرفتن از پرسپولیس را ندارد و به خوبی می داند، هواداران استقلال نیز مثل منصوریان از فکری نیز امتیاز می خواهند. هفته گذشته همین نفت در اراک یقه آلومینیوم را گرفت و اگر این هفته نیز بتواند از پرسپولیس نیز امتیاز بگیرد هم مسجدسلیمانی ها را خوشحال می کند و هم استقلالی ها که چشم به این بازی دوخته‌اند.

در سوی مقابل پرسپولیس پس از شکست برابر نفت آبادان، دیگر دوست ندارد امتیاز از دست بدهد و کار خودش را برای قهرمانی سخت تر کند. بخصوص که هفته آینده دربی برگزار می شود و اگر اختلاف امتیازاتش بیشتر شود، مقابل استقلال با استرس‌ بالاتری قرار می گیرد، چون حتما باید پیروز میدان شود. شاگردان گل محمدی در بازی رفت که فراز کمالوند هدایت نفت را برعهده داشت به برتری رسیدند و امیدوارند دیدار برگشت نیز سه امتیاز لازم را بگیرند و آماده دربی شوند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5b7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت طلایی که یحیی به این پرسپولیسی داد!