تاریخ انتشار: 1400/12/20 20:21
کد خبر: 24737

برتری پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان با برتری ۲ بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

برتری پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شیهد بهنام محمدی میهمان  نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس در این دیدار رضا اسدی در دقایق ۱۱ و ۲۰ به ثمر رساند.

نیمه نخست  این دیدار را پسپولیس تیمی هجومی‌تر نسبت به حریف  خود نشان داد و سعی داشت در همان ابتدای کار به گل برسد اما به هر حال فرصت چندانی روی دروازه نفت ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه ۱۱ پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد و مهدی ترابی با ارسال توپ روی دروازه نفت فرصت بسیار خوبی برای رضا اسدی ایجاد کرد واین بازیکن هم با یک ضربه  سر دروازه نفت مسجدسلیمان  را باز کرد.

در دقیقه ۱۷، روی یک ارسال بلند، شرزود تمیروف فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر این  بازیکن  از بالای دروازه به  اوت رفت.

در دقیقه ۳۷، وحید امیری با ورود به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با یک پاس رو به عقب فرصت خوبی برای رضا اسدی ایجاد کرد اما ضربه پای راست این بازیکن را دروازه‌بان  نفت مسجدسلیمان مهار کرد.

در دقیقه ۲۰، باز هم پرسپولیس صاحب کرنر شد و دقیقا در همان شرایط گل نخست، مهدی ترابی توپ را  ارسال کرد و رضا اسدی با ضربه سر گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۹، پرسپولیسی‌ها با استفاده از یک ضربه ایستگاهی فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه نفت مسجدسلیمان داشتند اما واکنش خوب دروازه‌بان نفت این فرصت را از شاگردان گل‌محمدی گرفت.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و شرزود تمیروف.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، محمد مهدی احمدی، محمد مشایخ، مجید عیدی، مسلم مجدمی، مهدی هاشم نژاد و محمد خرم الحسینی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8nrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص شد