تاریخ انتشار: 1400/12/23 00:53
جمشید شاه‌محمدی :گلرها در حد پرسپولیس نیستند
کد خبر: 24647

همه تیم‌ها می‌خواهند کاری کنند پرسپولیس قهرمان نشود/ استقلال پس از دربی افت می کند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که استقلال خوب بازی نمی‌کند و دربی 98 را به سرخپوشان پایتخت واگذار خواهد کرد.
همه تیم‌ها می‌خواهند کاری کنند پرسپولیس قهرمان نشود/ استقلال پس از دربی افت می کند

جمشید شاه‌محمدی  با اشاره به پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پرسپولیس خیلی برتر بود و بازی را هم برد. مشکل پرسپولیس درون دروازه است. گوهری و لک دو خیلی متوسط هستند. لک افت کرده و نمی‌دانم مشکل او روحی- روانی است یا اینکه مشکلات خاص خودش را دارد. فعلا گلرها در حد پرسپولیس نیستند و هر توپی که سمت دروازه می‌آید آدم می‌ترسد. تیم باید حتماً به دنبال یک دروازه‌بان درجه یک باشد، حتی اگر گلر ایرانی هم نبود، باید با خارجی مشکل را حل کرد. در آن طرف تیمروف مهاجم ازبکستانی خیلی خوب بود و از بقیه مهاجمان تیم بهتر است و خیلی درگیرانه بازی می‌کند.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به شکست هفته گذشته این تیم مقابل صنعت‎نفت خاطرنشان کرد: تمام افرادی که مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند، برای استقلال بازی می‌کنند نه برای خودشان. مربیان استقلالی شاغل در لیگ زیاد هستند، همه آنها می‌خواهند پرسپولیس را متوقف کنند. چند سالی است که استقلال قهرمان نشده و خیلی از تیم‌ها از این مسئله ناراحتند که 5-6 سال است پرسپولیس جزو دو تیم بالای جدول بوده و 5 دوره متوالی قهرمان ایران شده است. همه تیم‌ها می‌خواهند کاری کنند پرسپولیس قهرمان نشود. برای‌شان سنگین است که یک تیم 6 سال پشت سر هم قهرمان شود.

 

«همچنان می‌گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود». شاه‌محمدی با بیان این جمله گفت: 3 ماه پیش هم همین را گفتم. استقلال فقط گل می‌زند و خوب بازی نمی‌کند. پرسپولیس دربی را می‌برد و استقلال بعد از آن افت شدیدی را تجربه خواهد کرد. نیمکت استقلال را در بازی با تیم امیر قلعه‌نویی دیدید؟ من قلعه‌نویی را دوست دارم چون استقلالی واقعی است و برای پول به این تیم نیامده و با «هیچی» برای استقلال بازی کرد. خوشحال می‌شوم گل‌گهر بالای جدول کنار پرسپولیس باشد. داوری هم در بازی با استقلال به تیم گل‌گهر کم لطفی کرد ولی با این حال این آقایان (کادرفنی استقلال) خیلی اعتراض می‌کردند. خوب بود حداقل احترام قلعه‌نویی را نگه می‌داشتند. این حاشیه‌ها را درست می‌کنند چون تیم ضعیفی هستند. آنها می‌خواهند کاری کنند که با ریختن به زمین، بازی‌ها را ببرند ولی باز هم نمی‌توانند به جایی برسند. نیمکتی موفق است که آرامش داشته باشد و پرسپولیس این را دارد بنابراین پرسپولیس دربی را صددرصد می‌برد چون بهتر بازی می‌کند.

این مربی با تأکید بر اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه به ضرر استقلال تمام خواهد شد، گفت: اگر تماشاگر در ورزشگاه بود، با این نحوه بازی استقلال دچار مشکل می‌شد و به تیم بد و بیراه می‌گفتند. آنها خیلی شانس آوردند که تماشاگر نیست و با بردهای یک بر صفر بالای جدول مانده‌اند. فوتبال استقلال در سطح لیگ یک و دو است. استقلال یک گل می‌زند و از آن دفاع می‌کند، ولی با این سیستم چقدر می‌تواند جلو برود؟ اگر گل بخورد می‌تواند جبران کند؟ نظر من این است که استقلال دربی را می‌بازد و بعد دچار افت می‌شود.

شاه‌محمدی یادآور شد: خیالم راحت است که سه هفته مانده به اتمام بازی‌ها پرسپولیس به صدر می‌رسد. استقلال چیزی ندارد و از نظر فنی، یک تیم معمولی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9yyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرفاوی: مهره‌های خارجی استقلال را تأثیرگذار ندیدم