تاریخ انتشار: 1400/12/24 23:25
کد خبر: 24586

داور دربی بالاخره رای اعتماد گرفت /سیدعلی را بیشتر بشناسیم

داوری دربی 98 بالاخره به سید مهدی سید علی رسید.
داور دربی بالاخره رای اعتماد گرفت /سیدعلی را بیشتر بشناسیم

پس از کش و قوس های فراوان درنهایت داور دربی انتخاب شد و پس از سالها قصاوت به سید مهدی سید علی رسید. این داور ۴۳ ساله که سالهاست در لیگ برتر سوت می زند، پس از چندین بار گزینه دربی شدن و خط خوردن، این بار رای اعتماد گرفت و قرار است شهرآورد ۹۸ را سوت بزند.

داوری که مثل محسن رضایی در چند دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا بوده ولی هیچ وقت نتوانسته رای نهایی را بیاورد! حال، سید علی که سال های پایانی داوری اش را سپری می‌کند، رای اعتماد را از کمیته داوران گرفته که احتمالا پس از پایان همین دربی از میادین قضاوت نیز خداحافظی کند.

جالب است بدانید؛ این داور در سالهای اخیر ۱۲ بار برای پرسپولیس سوت زده که حاصل آن ۱۰ پیروزی و ۲ تساوی بوده و ۱۲ بازی نیز قضاوت‌ استقلال را برعهده داشته که نتیجه اش ۷ پیروزی ۴ تساوی و یک شکست‌ همراه داشته‌ است. اینکه در قضاوت ۱۳ برای هر دو تیم چه نتیجه ای حاصل شود، باید تا پنجشنبه همین هفته‌ صبر کرد. نتیجه ای هم برای داور در تاریخ ثبت می شود و به یادگار می ماند و هم دو تیم که در کورس قهرمانی قرار دارند.

 لازم‌ به یادآوری است؛ سید علی سابقه داوری فینال جام حذفی بین تیم های نفت تهران و تراکتورسازی را در کارنامه دارد، ولی قضاوت دربی چیز دیگری است، اگر کمتر دچار اشتباه شود و در نتیجه تاثیرگذار نباشد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9ozk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر کمک داور و ناظر یک بازی لیگ برتر