تاریخ انتشار: 1400/12/25 00:08
نایب رئیس اسبق استقلال در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 24584

اسلحه پرسپولیس تجربه واستقلال جوانی است/سرخ‌پوشان در انفرادی و آبی‌پوشان در تیمی وضعیت بهتری دارند

نایب رئیس اسبق استقلال در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: پرسپولیس ازبازیکنان با تجربه تری بهره می برد اما استقلال با اسلحه جوانی پا به دربی 98 خواهد گذاشت.
اسلحه پرسپولیس تجربه واستقلال جوانی است/سرخ‌پوشان در انفرادی و آبی‌پوشان در تیمی وضعیت بهتری دارند

رضا صادقپور نایب رئیس و عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص دربی 98 که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، گفت: استقلال و پرسپولیس هر دو برای این بازی دارای انگیزه‌های خاص هستند ،استقلال به فکر حفظ و پایداری در صدر جدول و پرسپولیس در اندیشه کم کردن فاصله امتیازی است تا هم چنان به کسب مقام قهرمانی امیدوار باشد .
صادق‌پور در ادامه افزود: نقطه قوت استقلال در بازیهای گذشته اعتماد به نفس و خودباوری و اصل بر کار گروهی و هم چنین انفرادی و اتکا به نیروی جوانی بوده است و مهم‌تر این که فرهاد مجیدی نسبت به دربی‌های گذشته با تجربه‌تر و پخته‌تر شده و عقلانیت را بر احساس کنترل و مدیریت می‌کند.
وی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص شرایط پرسپولیس در این بازی گفت: ،پرسپولیس دارای بازیکنان با تجربه و ملی بیشتری است و مهاجمان این تیم فرصت طلب‌تر و از روحیه‌ی تمام کنندگی  بیشتری برخوردار هستند و یحیی گل محمدی با توجه به تجربیات باشگاههای آسیا و بالا بردن  آستانه تحمل در چنین رقابت‌هایی می‌تواند در این بازی برای او برگ برنده باشد.
نایب رئیس اسبق باشگاه استقلال در ادامه افزود: اگر چه پیروزی استقلال در این بازی می‌تواند مسیر قهرمانی در لیگ بیست و یکم را برای این تیم بسیار کوتاه‌تر نماید اما بایستی قبول کنیم پیروزی هر دو تیم تضمین کننده قهرمانی نیست .
 

رضا صادق پور


صادق پور افزود: پرسپولیس نسبت به استقلال از بازیکنان با تجربه‌تری بهره می برد و تجربه نشان داده است که در این بازی نقش بازیکنان با تجربه بسیار پر رنگ است و استقلال از نفرات جوان‌تری بهره می‌گیرد و بدون تردید از باب انفرادی پرسپولیس جلوتر از استقلال است.
وی افزود: استقلال در بازیهای ماقبل دربی نشان داده است که تیم‌تر است، پرسپولیس با اسلحه تجربه، استقلال با اسلحه جوانی در این رقابت حضور خواهند داشت، توجه،تمرکز ورعایت کاربردی اصل مبانی ذهنی روانی در این رقابت می‌تواند تعیین کننده نتیجه بازی باشد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5mk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم پرسپولیس برنده دربی 98 باشد/ پاشنه آشیل استقلال در این بازی خط دفاعی است
محمود شافعی در گفت وگو با فرتاک ورزشی: