تاریخ انتشار: 1400/12/25 06:56
محمد نیک‌سیرت مطرح کرد؛
کد خبر: 24579

لاک دفاعی، آفت سرخابی‌ها در داربی پایتخت/ امیدوارم استقلال قهرمان شود

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید اگر تیمی در داربی پایتخت در لاک دفاعی فرو برود، احتمال شکست آن تیم بسیار زیاد می‌شود.
لاک دفاعی، آفت سرخابی‌ها در داربی پایتخت/ امیدوارم استقلال قهرمان شود

محمد نیک‌سیرت، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره داربی 98 پایتخت و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال روند رو به رشدی داشته است و شرایط تاکتیکی خوبی پیدا کرده است. پرسپولیس هم به شرایط خوبی رسیده و یک داربی خوبی را پیش‌بینی می‌کنم. با توجه به نظارت سنگینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال روی بازیکن خارجی گذاشت، ما در لیگ برتر شاهد بازیکنان خارجی خوبی هستیم و امیدوارم با حضور این بازیکنان خارجی، کیفیت بهتری در داربی پایتخت شاهد باشیم و باید دید چه نتیجه‌ای از این داربی رقم خواهد خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال در فصلی که گذشت، شاید از نظر فنی، خیلی بازی چشم‌نوازی نداشته باشد اما به صورت اقتصادی نتایج مورد نظر را گرفته است. این به خاطر کیفیت خوب بازیکنان استقلال و کیفیت فنی پایین لیگ برتر است. در حال حاضر پرسپولیس و سپاهان قوت فصل‌های قبلی را ندارند. به طور مثال آلومینیوم اراک در نیم فصل اول شرایط بسیار خوبی داشت اما الان بسیار افت کرده است. این‌ها در نتایج استقلال تاثیر گذار است و امیدوار با این روند آبی‌ها بتوانند عنوان قهرمانی مسابقات را به دست بیاورند.

او در ادامه درباره شرایط داربی 98 پایتخت گفت: این داربی، فراتر از بازی‌های دیگر است. نمی‌توانیم طبق آمار نتیجه را پیش‌بینی کرد چون داربی شرایط خاص خودش را دارد. هر مربی‌ای بتواند شرایط روحی و روانی خوبی برای بازیکنان ایجاد کند، می‌تواند نتیجه مطلوبی به دست آورد.

نیک‌سیرت در پاسخ به این سوال که ممکن است استقلال در داربی رویکرد دفاعی داشته باشد؟ گفت: قدرت تیم استقلال در خط حمله‌اش است و فکر می‌کنم خط حمله این تیم دارد عملکرد خوبی از خودش بر جای می‌گذارد و فکر نمی‌کنم دفاعی بازی کند. من معقتد هستم هر تیمی که در داربی دفاعی بازی کند، احتمال باختش خیلی زیاد است چون خط حمله استقلال و پرسپولیس خیلی قوی است و دفاعی بازی کردن برای هر تیمی در داربی دردسرساز خواهد بود.

بازیکن پیشین استقلال درباره اختلاف استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات گفت:‌ اگر در لیگ انگلستان نگاه کرده باشید، فاصله‌ تیم‌ها برخی اوقات به 12 امتیاز می‌رسد اما می‌بینیم در ادامه این فاصله‌ها جبران می‌شود. استقلال با برد در داربی می‌تواند فاصله خوبی با پرسپولیس ایجاد کند.

او در پایان درباره حضور در داربی 48 و در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدا در این داربی در ترکیب اصلی استقلال حضور نداشت؟ گفت:‌ من آن موقع، قرار بود در ترکیب اصلی استقلال باشم چون هفته پیش به سپاهان گل زده بودم. منصور پورحیدری در آن موقع به من گفت می‌خواهم در داربی از مهاجم سرعتی استفاده کنم. در ادامه هم شاهد بودیم که پرسپولیس به ما 2 گل زد و من هم در نیمه دوم به زمین آمدم اما در ادامه بازی با شکست تیم ما به پایان رسید. من قدم بلندتر از بقیه مهاجم‌های استقلال بود اما منصور خان گفتند که یک مهاجم سرعتی می‌گذاریم و شرایط به این شکل رقم خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxa8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روایت مرفاوی از گل زنی‌اش در داربی و قهرمانی در جام تخت جمشید