تاریخ انتشار: 1400/12/25 15:27
کد خبر: 24562

مربی آلومینیوم اراک: فریب جایگاه تراکتور را نمی‌خوریم

مربی آلومینیوم اراک گفت: تراکتور کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، ما فریب جایگاه آن‌ها را نمی‌خوریم و شناخت خوبی از تراکتور داریم تلاش داریم با کسب سه امتیاز با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم.
 مربی آلومینیوم اراک: فریب جایگاه تراکتور را نمی‌خوریم

 وحید فاضلی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از کادر فنی قبلی و در راس آن‌ رسول خطیبی تشکر می‌کنم، زحمات زیادی برای تیم کشیدند، ضمن اینکه می‌دانیم این رفت و آمدها در فوتبال پیش می‌آید ولی مهم این است که قدردان و بااخلاق باشیم.

وی تصریح کرد: برای سومین بار افتخار همکاری با آلومینیوم نصیبم شده و از اعتماد هیات مدیره آلومینیوم تشکر کنم.

مربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه تراکتور و آلومینیوم  هر دو تیم‌ ریشه‌داری هستند، افزود: تراکتور کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، ما فریب جایگاه آن‌ها را نمی‌خوریم و شناخت خوبی از تراکتور داریم تلاش داریم با کسب سه امتیاز با یک نتیجه خوب به تعطیلات برویم.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از تراکتور داریم مربی جدید این تیم مربی خوبی است، شرایط بازی فردا کاملا متفاوت و ما به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.

فاضلی بیان کرد: تمام تمرکز رحمتی و کادر فنی این بود که به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را به شرایط بهتری برسد، این تیم توانسته فولاد و پرسپولیس را ببرد پس می‌تواند این نتایج را تکرار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9oyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ بازگشت طوفان زرد با ساکت!/ سپاهان، تیمی که گل زدن برایش مهم است نه گل خوردن