تاریخ انتشار: 1400/12/25 23:15
کد خبر: 24539

اختصاصی/ سپاهان - گل گهر/ راند سوم ژنرال و نیم نگاه محرم به دربی

به جز دربی که حساسیت خاص خودش را دارد، دیدار سپاهان و گل گهر نیز از جمله بازی های مهم هفته‌ بیست و سوم لیگ محسوب می شود. بازی انتقامی برای گل گهر که شاید بتواند سه امتیاز کسر شده کمیته انضباطی را جبران‌ کند.
اختصاصی/ سپاهان  - گل گهر/ راند سوم ژنرال و نیم نگاه محرم به دربی

 

بازی رفت دو تیم از بازی های پر گل و جذاب نیم فصل اول بود که گل گهر توانست با نتیجه چهار بر دو پیروز شود. البته‌ این نتیجه در جدول ثبت نشد و تخلف باشگاه گل گهر باعث شد، کمیته انضباطی نتیجه را سه بر صفر به سود سپاهان اعلام کند.

حال گل گهر به دنبال جبران‌ امتیازات کسر شده است تا شاید با شکست دادن سپاهان یکی از سه انتقام را بگیرد و حداقل حسرت امتیازات کسر شده را کمتر بخورد. شاگردان امیر قلعه‌نویی از استقلال و پیکان نتوانستند انتقام بگیرند و حالا امیدوارند که شاید سومین تیم را شکست دهند تا از تیم های بالای جدول زیاد فاصله نگیرند.

در سوی مقابل، سپاهان نیم‌ فصل دوم را امیدوارانه تر شروع کرده و شاگردان محرم نویدکیا به دنبال ادامه روند نتیجه گیری هستند تا به صدر جدول نزدیک تر شوند. ناگفته نماند آنها نیم نگاهی‌ هم به نتیجه دربی دارند که اگر این بازی با تساوی به پایان برسد و سپاهان نیز سه امتیاز را بگیرد، مثلث بالای جدول پیچیده تر و جذاب تر می شود. مثلثی که قطعا قهرمانی از آن به دست خواهد آمد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oapjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


100 تایی شدن سرمربی سپاهان؛ محرم هم از پروفسور عبور کرد