تاریخ انتشار: 1400/12/27 13:01
سید حسین، جانشین نیازمند
کد خبر: 24454

سنگربان استقلال در تیم ملی/ حسینی مزد درخشش های خود را گرفت

دروازه‌بان استقلال دوباره به اردوی تیم ملی ایران فراخوانده شد.
سنگربان استقلال در تیم ملی/ حسینی مزد درخشش های خود را گرفت

 لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران دقایقی قبل اعلام شد که یکی از مهم‌ترین تغییرات نسبت به فهرست‌های قبل، اضافه شدن سید حسین حسینی به جمع دروازه‌بانان و خروج سید پیام نیازمند از آن بود تا دوباره یک گلر لیگ برتری در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ حضور پیدا کند.

سید حسین حسینی که آخرین بار در شهریورماه امسال به مینی‌کمپ تیم ملی ایران در غیاب لژیونرها دعوت شده بود، مجددا با نظر اسکوچیچ به لیست تیم ملی اضافه شد، اما این بار در فهرست نهایی دیدار مقابل کره جنوبی و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

حسینی که فصل درخشانی همراه با استقلال سپری می‌کند و توانسته در ۲۰ مسابقه لیگ برتری ۱۴ کلین‌شیت داشته باشد، دیروز هم تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل پرسپولیس داشت، اما روی یک ارسال گل خورد و در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند ولی با این وجود در فهرست تیم ملی دیده می‌شود.

دروازه‌بان استقلال در شرایطی جزو فهرست تیم ملی ایران برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی قرار گرفته که نکته جالب توجه در این بین، خط خوردن سید پیام نیازمند از فهرست دعوت شده‌های اسکوچیچ است.

نیازمند که امسال شرایط خوبی در پورتیموننزه تجربه نکرده و هنوز فرصت بازی در لیگ برتر پرتغال را به دست نیاورده و فقط در دو دیدار جام حذفی به میدان رفته، پس از دعوت به‌عنوان گلر سوم به اردوی تیم ملی، این بار جای خود را به سید حسین حسینی داده تا دوباره یک گلر لیگ برتری جانشین یک لژیونر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by89d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی انتحاری پرسپولیس به سود استقلال است/صحبت‌های منصوریان درباره مجیدی اشتباه نیست/ فوتبالیست‌های ایرانی چشم دیدن هم‌دیگر را ندارند