تاریخ انتشار: 1400/12/27 18:53
کد خبر: 24439

ربیعی: دنبال بهانه نیستم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید مسئولیت باخت تیمش را می‌پذیرد و به دنبال بهانه نیست.

ربیعی: دنبال بهانه نیستم

محمد ربیعی عصر جمعه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. شکست غیرمنتظره‌ای داشتیم و مسئولیت این شکست با من است. گله‌ای ندارم و می‌دانم یک تیم ممکن است در افت قرار بگیرد و مطمئن باشید از این افت خارج می‌شویم چون سال‌های گذشته هم این مساله بوده است و دلیلش فشار روی بازیکنان برای کسب نتیجه است. این فشار بیش از اندازه‌ است و باعث هیجان و استرس شده است و می‌تواند ضریب خطا را بالا ببرد و با این وجود چیزی از ارزش‌های تیم کم نکرده است.

او ادامه داد: دنبال بهانه نیستم و مسئولیت این شکست را می‌پذیرد. از هواداران واقعی‌مان عذرخواهی می‌کنم. می‌خواستیم به آن‌ها عیدی دهیم اما نشد و قول می‌دهم جبران خواهیم کرد. کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداریم چون سال‌ها تجربه دارم و می‌دانم گاهی اوقات ممکن است شکست بخورید. من بلد نیستم بهانه بیاورم اما دو صحنه در این بازی اتفاق افتاد که در بازی‌ استقلال و گل‌گهر داور پنالتی گرفت اما در این بازی برای ما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: سلیقه‌های داوری ما را گمراه کرده است. اگر هند نیست که در هیچ بازی نگیرید اما اگر هند است باید بگیرید. این مساله ما را دچار گمراهی می‌کند. اگر این پنالتی را داور می‌گرفت روند بازی عوض می‌شد. اگر برای ما تا امروز ۸ پنالتی گرفتند، ۷ پنالتی هم برای‌مان گرفته نشده؛ بروید ببینید. این عدالت نیست و باید همه چیز با عدالت انجام شود.

او درباره عملکرد تیمش در سال ۱۴۰۰ گفت: ما امسال در مقطعی چهار باخت پیاپی داشتیم اما در انتها کاری که باید انجام می‌دادیم را توانستیم به نتیجه برسانیم. در ادامه سال اتفاقاتی افتاد که بر خلاف میل‌مان بود. مثلا در بازی صنعت نفت و هوادار تیم خوب کار نکرد اما مثلا در بازی امروز موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم. منشا در بازی امروز مصدوم شده بود اما با این وجود بیست دقیقه آخر خوب بازی کردیم. می‌توانستیم در پایان بازی حداقل به یک گل برسیم اما هنوز در رتبه چهارم جدول هستیم و در مجموع روند تیم بد نبود.

ربیعی هم‌چنین اضافه کرد: هر قسمتی که تیم بد بود، مسئولیتش با من است. دوست داشتم سال را با پیروزی تمام کنیم اما نشد و ان‌شاءالله برای مردم سیرجان جبران خواهیم کرد. بازی بعد باید به مصاف تراکتور برویم. اکنون این استراحت به ما کمک می‌کند و نیاز داریم از این فضا بیرون بیاییم. با تمام وجودمان برای موفقیت مس تلاش کنیم و باید تا آخرش حامی تیم باشیم. سال گذشته هشتم شدیم و امسال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم رتبه بهتری کسب کنیم. داریم جاه طلبانه برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم اما خیلی چیزها نیاز است تا سهمیه کسب کنیم. با دو باخت و با دو برد تیم نباید قضاوت شویم اما در روند کلی ما باید رشد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oapyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مس رفسنجان بدون تمرین تاکتیکی مقابل نساجی!