تاریخ انتشار: 1400/12/29 14:16
رای انضباطی دربی؛ منتظر باشید
کد خبر: 24386

گل‌محمدی و غلامپور دفاعیه آماده کنند

چند روز از دربی سپری شده است و با وجود تنش هایی که داشت هنوز کمیته انضباطی رای قطعی و دستور موقت برای اتفاقات این بازی صادر نکرده است.
گل‌محمدی و غلامپور دفاعیه آماده کنند

 معمولا داور و نماینده فدراسیون فوتبال در امر برگزاری مسابقه 24 تا 48 ساعت بعداز پایان بازی گزارش های خود را به صورت آنلاین در اختیار سازمان لیگ قرار می دهند و در صورتی که گزارش های ارایه شده دارای مورد انضباطی باشد سازمان لیگ گزارش دریافتی را در اختیار کمیته انضباطی قرار می دهد تا کمیته انضباطی پیرامون تخلفات صورت گرفته رای صادر کند.

کمیته انضباطی بر اساس مشاهدات و دیدن تصاویر تلویزیونی هم این حق را دارد که رای و با تخلفات صورت گرفته برخورد کند بی آنکه گزارشی به کمیته انضباطی ارایه شود اما به نظر می رسد حسن زاده و همکارانش در کمیته انضباطی برای اینکه برخورد عادلانه ای با تخلفات صورت گرفته در دربی داشته باشند منتظر گزارش سازمان لیگ در خصوص این بازی هستند.

در روزهای بعد از دربی شاهد برخی از انتقادات از سوی کارشناسان داوری نسبت به بی تفاوتی کمیته انضباطی نسبت به تنش های صورت گرفته در دربی بودیم. یکی از این منتقدین علی خسروی بود که در برنامه های تلویزیونی از نحوه برخورد باداور انتقاد کرد و یکی ازدلایل را عدم برخورد قاطع کمیته انضباطی با متخلفین دانست. لحن صحبت های علی خسروی اعتراض باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت و مدیر رسانه ای باشگاه در این باره صحبت کرد. حالا کمی بعد از این اتفاق سایت فدراسیون فوتبال خبری را منتشر کرد که سرپرست فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ دستور داده گزارش های دربی را به صورت جامع در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد تا کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کند. از ابتدا هم پیش بینی می شد رای مربوط به دربی بعد از تعطیلات نوروز صادر شود. به این خاطر که روزهای فیفا و بازی های تیم ملی پیش رو است و لیگ برتر یکی دو هفته تعطیل است و کمیته انضباطی می تواند با خیالی آسوده این پرونده را بررسی و رای نهایی را صادر کند.

1eoyqonh

تنش های به وجود آمده میان یحیی گل محمدی و سید مهدی سید علی داور مسابقه و هم چنین برخورد بهزاد غلامپور با مهدی ترابی در بین دو نیمه از موارد مهمی است که کمیته انضباطی در صدور رای در مورد دربی آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد. بعد از این بازی مصاحبه های تندی هم از سوی اعضای دو تیم صورت گرفت که شاید این مصاحبه ها هم با برخوردهایی از سوی کمیته انضباطی مواجه شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9oar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم پرسپولیس برنده دربی 98 باشد/ پاشنه آشیل استقلال در این بازی خط دفاعی است
محمود شافعی در گفت وگو با فرتاک ورزشی: