تاریخ انتشار: 1401/01/03 20:24
کد خبر: 24290

یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش‌بازی (عکس)

عکس‌های امروز یحیی گل‌محمدی تفاوت بسیاری با آخرین تصاویر منتشره از او دارد.
یحیی؛ آرامش و تمرکز بعد از آتش‌بازی (عکس)

طرفدارانی که اعتراض یحیی گل‌محمدی به سیدعلی و ورود او به زمین را می‌دیدند به شدت شگفت‌زده بودند و شاید حتی برخی این صحنه‌ها را باور نمی‌کردند اما یحیی در طغیان لحظه‌ای، خشم خود را به صورت علنی نشان داد و با عبور از داور چهارم و ناظر خود را به داور وسط رساند تا از او بابت جلوگیری در ورود بازیکن تیمش به زمین، شکایت کند.

یحیی پس از بازی نیز در میکسدزون با خشم شدید صحبت‌های تندی را انجام داد و شهرآورد ۹۸ را سیاه‌ترین روز داوری فوتبال ایران خواند. اما حالا یک هفته پس از آن روز پرهیجان و البته تلخ برای سرمربی سرخپوشان، او به شکلی متفاوت در تمرین ظاهر شده است.

یحیی گل محمدی

گل‌محمدی در حالی که انتظار نمی‌رفت به این زودی به تمرین بازگردد، در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت تا از اولین جلسه تمرینی ۱۴۰۱ هدایت تیمش را برعهده بگیرد و نشان دهد که پس از استعفای اینستاگرامی و تماس تلفنی با درویش، برای ادامه کار متقاعد شده است.

او در تمرین لحظاتی با بازیکنان تیمش هم‌کلام شد و با آنها صحبت کرد و گفت که برای ادامه کار باید تمام تلاش خود را انجام دهند و سپس در حالی که با کمتر کسی لبخندش را ورزشگاه شهید کاظمی دید، کار را به پایان رساند.

یحیی گل محمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ray8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز سال 1401؛ وضعیت مبهم یحیی با پرسپولیس
نگرانی بزرگ سرخ‌ها در اولین روز از قرن جدید